Gå til innhold

Hvilket program er best som keylogger?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Hallo

Jeg skal installere en keylogger på den ene PC'en min.

Jeg er ute etter et enkelt program som sender loggene til en spesifikk epost over Internett. Mine to PCer er ikke på samme nettverk. Jeg vil ha et program som kan installeres og konfigureres på under 3-4 minutter.

Er det noen som har et bra forslag til et keylogger program?

Takker på forhånd...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Hvem er det du skal spionere på?

Ingen, jeg vil bare teste hvordan dette fungerer. Jeg tester med Actual Spy, men den har problemer med virusprogrammet, så programmet må deaktiveres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

kan desverre ikke anbefale deg noen programmer som bryter med norsk lov. Det er ikke lovt til å bare teste ut geverer og pistoler heller, så din unnskyldning på at du bare skal teste går nok ikke desverre.

Å ja jeg vet nøyaktig hvilket program du skal bruke som er helt skult og sender email over internett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

kan desverre ikke anbefale deg noen programmer som bryter med norsk lov. Det er ikke lovt til å bare teste ut geverer og pistoler heller, så din unnskyldning på at du bare skal teste går nok ikke desverre.

Å ja jeg vet nøyaktig hvilket program du skal bruke som er helt skult og sender email over internett.

Trenger ikke din kompetanse, problemet er løst ved hjelp av et utenlandsk forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...