gholie Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det å ta eit bilete som viser fps når du stirrer på ein vegg elns. der det ikkje skjer noko som heilst gir ikkje eit bra bilde av korleis du kan forvente at fpsen vil vere i eit reelt game. Men eg vil nok tru at 5770 holder lenge nok, då MW2 ikkje krever så mykje. Dessutan ville eg oppgradert grafikkortet til 6850 som vil vare lenger for 200kr ekstra. Men uansett kva du velger så vil det nok fungere for Black Ops tipper eg Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 har ingen overklokking, men når jeg så etter så har jeg nettopp vært på lan og lånt en skjerm med lav oppløsning! Det var derfor jeg la merke til at jeg hadde langt over 200 nærmere 300. Tok på høyeste oppløsningen nå og fikk litt over hundre, veldig variabelt her er ett bilde jeg nettopp tok *kremt kremt* FRAPS gir deg det estimerte maksimale antall FPS for opptak av video til enhver tid. Sier ingenting om hva maskinen faktisk yter Lenke til kommentar
Downing Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Harddisk: Western Digital Caviar® GreenPower? 1TB Hadde heller gått for Samsung F3 1TB som er 7200rpm enn disse strømspare - 5400-7200rpm greiene. F3 er i samme prisklasse :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå