elscorpio Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei! Jeg vil bare vite hva dere mener om denne Pc-en til gaming. Har bestilt CoD Black Ops. Hvordan vil denne PC-en funke? Denne pc-en har jeg nylig bestilt for 7500 kr, og vil ikke bruke mer peng om jeg ikke må. Strømforsyning: Corsair TX 650W PSU Prosessor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition Hovedkort: Gigabyte GA-890GPA-UD3H, Socket-AM3 Skjermkort: Sapphire Radeon HD 5770 1GB GDDR5 RAM: Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9 Harddisk: Western Digital Caviar® GreenPower? 1TB Kabinett: CM Storm Scout Midi Tower Sort Hvordan vil dette funke for det nyeste spillet CoD Black Ops? Håper folk er villig til å gi gode svar På forhånd takk! Lenke til kommentar
LudaHD Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jepp , dette kommer til å greie black ops full grafikk uten noe slags problem Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Bytt skjermkort til HD 6950 som er den nye serien. Dette kortet er bedre enn HD 5770 Edit: Eventuelt HD 6970 om pengene strekker til. Endret 4. november 2010 av MarB Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Bytt skjermkort til HD 6950 som er den nye serien. Dette kortet er bedre enn HD 5770 Edit: Eventuelt HD 6970 om pengene strekker til. Det heter HD6850 og HD6870. HD6900-serien har ikke kommet ut enda. Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Takk for svar folkens! Jeg håper hd 5770 holder foreløbig. hadde ikke råd til bedre skjermkort nå. tok heller bedre hovedkort og prosessor, og kan vel oppgradere skjermkortet til neste år! studentøkonomien kan være hard vet dere... Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 noen andre som har andre meninger? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 ville vel gjort som nevnt over her og invistert mere i skjermkort en hovedkort/CPU. dagens spill krever mere av skjermkort en CPU. Gitt at maskinen generelt skal brukes til spilling? Lenke til kommentar
Reow Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Halla! Jeg tror det vil kjøre fint fint! faktisk så har jeg nesten IDENTISK setup som deg! hahah her er min : XFX PSU 650W Antec 600 Gaming case XFX HD 5770 "xxx" edition Wester Digital 1TB 7200 rpm AMD Phenom II x4 3,2 Ghz Quad Core Asus m4a785td-v evo Motherboard 4GB DDR3 1333 mhz ram ( 2x2 ) Samsung optical drive KOSS PORTA PRO... 4x super woofers speakers. Logitech mx518 -> Steelseries medium size mousepad Logitech G11 keyboard Acer P223W 23" skjerm Har ikke hatt problemer med ett eneste spill! og tro meg, har spilt nesten alt som er Du får fps i omtrent alle spill, ser bort i fra feks crysis med absolutt alt på høyeste og full antiliasing, da minker det litt. Men du burde investere i 6870 når du får råd! det skal jeg! hehe studenøkonmi er hardt ja Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Halla! Jeg tror det vil kjøre fint fint! faktisk så har jeg nesten IDENTISK setup som deg! hahah her er min : XFX PSU 650W Antec 600 Gaming case XFX HD 5770 "xxx" edition Wester Digital 1TB 7200 rpm AMD Phenom II x4 3,2 Ghz Quad Core Asus m4a785td-v evo Motherboard 4GB DDR3 1333 mhz ram ( 2x2 ) Samsung optical drive KOSS PORTA PRO... 4x super woofers speakers. Logitech mx518 -> Steelseries medium size mousepad Logitech G11 keyboard Acer P223W 23" skjerm Har ikke hatt problemer med ett eneste spill! og tro meg, har spilt nesten alt som er Du får fps i omtrent alle spill, ser bort i fra feks crysis med absolutt alt på høyeste og full antiliasing, da minker det litt. Men du burde investere i 6870 når du får råd! det skal jeg! hehe studenøkonmi er hardt ja ser ut som vi tenker likt også! Tenkte selv å investere i bedre skjermkort senere når det blir behov for det. Crysis skal e ikke spille heller. Det er mest CoD Black Ops jeg fokuserer på. Kan du fortelle meg hva du fikk i fps i modern warfare 2? Jeg trur selv dette opsettet kommer til å fungere bra Lenke til kommentar
Reow Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 I mw2 multiplayer standard får du 93 fps max, for det er en grense. Da mener jeg med ALT på høyeste max. Men ved å fjerne fps grensen nådde jeg nesten 300 jeg kjører 1680x1050 oppløsning btw Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 I mw2 multiplayer standard får du 93 fps max, for det er en grense. Da mener jeg med ALT på høyeste max. Men ved å fjerne fps grensen nådde jeg nesten 300 jeg kjører 1680x1050 oppløsning btw ajajajaaj! Er du seriøs no? 93 fps??? WooW! Du har vel ikke overklokka noe kanskje? men hvordan er dette mulig? når jeg leser på internett om testing av 5770 så har dem kommet opp i ca 60 fps ved max settings. jeg har ikke peiling på dette med overklokking, og har ingen planer om det heller. Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 haha, 300, ja! right xD jeg fikk 60-70 på bc2 med en oppløsning på 3840:1024 på et 5870 kort, og det er MYE kraftigere enn 5770! så det trur jeg ikke før jeg ser det. Lenke til kommentar
Reow Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vil dere se screenshot kanskje?! Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 haha, 300, ja! right xD jeg fikk 60-70 på bc2 med en oppløsning på 3840:1024 på et 5870 kort, og det er MYE kraftigere enn 5770! så det trur jeg ikke før jeg ser det. hørtes ekstremt ut ja.. hehehehe. men kan noen gi seriøst svar her? Om noen har 5770 hvor mye fps fikk dere i MW2 i gjennomsnitt? Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 men det kan jo ikke være mulig. har lest på flere internettsider om testing av MW2 med 5770, alt på MAX settings og omtrent alle som har testet koster fikk 60-70 fps i 1600x1050 oppløsning. for mind del er dette supert. vil bare vite om det er flere som kan bekrefte at dette stemmer Lenke til kommentar
Reow Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) har ingen overklokking, men når jeg så etter så har jeg nettopp vært på lan og lånt en skjerm med lav oppløsning! Det var derfor jeg la merke til at jeg hadde langt over 200 nærmere 300. Tok på høyeste oppløsningen nå og fikk litt over hundre, veldig variabelt her er ett bilde jeg nettopp tok Endret 7. november 2010 av Reow Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 hmm.. jeg har ikke MW2, har bare prøvd det hos en kamerat. har det spillet samme krav som Black ops? Samme krav prosessor og skjermkort eller er det høyere? ett spørsmål til bare. hvordan sjekker du hvor mange fps du har mens du spiller? og hvordan slår du av funksjonen som viser fps? er det noe du skriv i konsollen? Lenke til kommentar
Reow Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 jeg er vac banned fordi jeg brukte " Modern Warfare 2 Liberation" til å hoste mine egene "servere" og egne mods. Denne toolen fjerne den sperra og diverse andre fine ting Synd den gjør deg banned, men kan fortsatt hoste privat machtes da her er noen nye printscreens. Bruker Xfire til å måle fps og klokke Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 du må huske at jeg er helt amatør på dette. hva er xfire? hvordan funker det? Lenke til kommentar
Reow Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 hehe, du kan sammenligne xfire med steam (hvis du vet hva det er), bare litt mer funksjonelt og uten en nettbutikk! www.xfire.com , det er gratis, du kan recorde gameplay og ta screenshots osv og uploade rett til xfire med det, genialt! Og det legger seg over de fleste spill automatisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå