skidrow Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 jentungen skulle fjerne et bokmerke på verktøylinja i dag, det resulterte i at alt untagen selve siden forsvant, dvs menylinje og alt. når jeg da prøver å høyreklikke for og ordne opp så går ikke det, menylinje har jeg ikke (selv om mozilla på deres side sier at den går ikke å fjerne) så jeg får ikke åpnet noen av justeringsprogrammene og ikke fiksa på dette på endre måter, siste er vel og slette hele greia og innstalere på nytt, men vil gjerne slippe det da hun vil miste alt av bokmerker da. så her tas råd i mot med en stor takk.:-) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Er ikke tilfeldighvis F11 hun har trykket på ? Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 vet ikke helt, men sletta alt og la det inn på nytt, håper hu lærte litt av det da:-) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hvis du trykker på F11 så kan du jo se om det var noe likt. For å fjerne det igjen drar du bare musa opp der linja skulle ha vært, så skal den poppe opp igjen. Veldig grei om du har litt for liten skjermplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå