stigfjel Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hva? en arbeidsgiver gir da vel faen i om du har vært singel hele tiden mens man studerer, det blir jo opp til hver enkelt om det er det man ønsker. Men en arbeidsiver gir derimot ikke faen hvis personen ikke klarer å omgås mennesker uten å oppføre seg som en komplett idiot. Hvis du leser alle postene mine vil du se sammenhengen av det jeg faktisk mener. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Enhver arbeidsgiver vil jo på første intervju merke det hvis personen aldri har vært særlig sosial eller bare finner på at han har vært det. Selvfølgelig er ikke dette positivt. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Veee-eeeel, det er jo grenser for hvor mye arbeidsgiveren bryr seg om akkurat sosial intelligens. Med "personer med null sosial intelligens" tenker jeg folk som skriver konsant på sms-språk, eller ikke har noen form for sperrer. Tror ikke sjefen bryr seg om man henger med venner 1 gang i uka eller 5, eller fester 1 gang i året eller 100. Endret 14. november 2010 av dkny Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Nei men personer som ikke er vant til å omgås mennesker er jo stort sett veldig rare uetn fast håndtrykk og klarer ikke å møte blikket ditt. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jo bedre jobb man søker, jo viktigere er det at man både har relevant kompetanse og at man kan omgås mennesker. I hvert fall er det slik i privat sektor. Man skal ikke bare representere seg selv, men bedriften man jobber for. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Troller Tricell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 I denne diskusjonen, er du i følge Tricell, enten en narkis som bor på gata eller mange millardær. At enn "kommende" siv. ing. greier å overser 99% av restens befolkning sier vel sitt. De skulle laget en dokumentar av hvor trist livet til Tricell ble, pga han kun tenkte på utdanning. Det er noe jeg kunne trukket fra nedbetalingen av narkogjelda mi, for og se på kino. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Får bare håpe vi ikke tar overdose før den kommer på kino da. 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 akk lest førstepost. Ikke vår feil at du ikke har draget på damene! Ja, vi skal satse på karriere, men det er lov å ha et liv vedsiden av her! Fitte er digg og utifra førstepost lukter jeg homofili. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Calm down folkens! Han har da sagt han er med venner?? Da jeg gikk på skolen brydde jeg meg også bare om utdanning (hadde kjæreste men begge var litt care). Så kom jeg inn på medisin og ble en festglad student og hitter byen rundt 2 ganger i uka og er på farten med aktiviteter og sport hele tiden. Og jeg angrer ikke på noen ting selv om jeg brukte veldig mye tid på lekser, man lever da i nuet, og akkurat NU har jeg det PERF!! Fortiden er fortid. La gutten få gjøre som han vil. Endret 14. november 2010 av dkny Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Joa, nå kan jo ingen av oss fysisk stoppe han uansett hva han vil. Men dette er et diskusjonsforum hvor han har lagt ut om dette. Da er det naturlig at man får tilbakemeldinger av ulik type. Hvis man ikke tåler tilbakemeldinger så legger man det ikke ut på et forum! Dessuten er det jo bare trolling regner jeg med Lenke til kommentar
dkny Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Joa, nå kan jo ingen av oss fysisk stoppe han uansett hva han vil. Men dette er et diskusjonsforum hvor han har lagt ut om dette. Da er det naturlig at man får tilbakemeldinger av ulik type. Hvis man ikke tåler tilbakemeldinger så legger man det ikke ut på et forum! Dessuten er det jo bare trolling regner jeg med Såklart, men tilbakemeldingen deres ser jo veldig demotiverende ut. Jeg ser jo på skrivemåten hans at han kan være sta og yppete mot mange samtidig, men ser ingen grunn til å rakke ned på planene fordet. Han skriver jo at han er sosial, så ser ikke problemet. Er mange som ikke får et seriøst forhold før de blir 20-30 år uansett, han har god tid. Jeg hadde iallefall blitt veldig demotivert av å lese det om jeg hadde kommet hit som gjest for 5 år siden. Endret 14. november 2010 av dkny Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Personlig skulle jeg ønske noen hadde åpnet øynene mine for 5 år siden! Skulle ønske jeg rett og lett hadde tatt skolen mindre seriøst! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Joa, nå kan jo ingen av oss fysisk stoppe han uansett hva han vil. Men dette er et diskusjonsforum hvor han har lagt ut om dette. Da er det naturlig at man får tilbakemeldinger av ulik type. Hvis man ikke tåler tilbakemeldinger så legger man det ikke ut på et forum! Dessuten er det jo bare trolling regner jeg med Såklart, men tilbakemeldingen deres ser jo veldig demotiverende ut. Jeg ser jo på skrivemåten hans at han kan være sta og yppete mot mange samtidig, men ser ingen grunn til å rakke ned på planene fordet. Han skriver jo at han er sosial, så ser ikke problemet. Er mange som ikke får et seriøst forhold før de blir 20-30 år uansett, han har god tid. Jeg hadde iallefall blitt veldig demotivert av å lese det om jeg hadde kommet hit som gjest for 5 år siden. Han er vell ikke akkuratt hakket bedre ved og kalle oss andre narkiser? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Narkis og fattige er det han sier.. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Tråder som dette gjør at jeg føler jeg har sneket meg inn på et innestengt gutterom i stedet for å være på et av Norges største diskusjonsforum. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Litt off-topic, kanskje, men du finner minst like gale tråder på kvinneguiden, og du finner mange flere av dem. Så jeg føler det blir litt feil å kommentere denslags. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ikke en gang på KG (som jeg er på ofte) finner jeg mange tråder på dette nivået. Det er mye rart der også, for all del. Men KG får jo så ørene flagrer her på forumet rett som det er, så da må dere nesten tåle å få høre det tilbake også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ikke en gang på KG (som jeg er på ofte) finner jeg mange tråder på dette nivået. Det er mye rart der også, for all del. Men KG får jo så ørene flagrer her på forumet rett som det er, så da må dere nesten tåle å få høre det tilbake også. men i motsetning til på KG så får ikke trådstarter og Tricell noesærlig med støtte for de latterlige holdningene sine. Vi tåler nok å høre det tilbake, men vi har rett til å argumentere saklig om hele pot-kettle-black-opplegget det ender opp med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Det er jo noen som må være opposisjonen, nemlig meg. Denne diskusjonen er langt ifra over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå