Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal man med jenter anyway?

Anbefalte innlegg

Anybody who tells you money is the root of all evil doesn't fucking have any.

Samme mener jeg om folk som sier at penger ikke kan gjøre deg lykkelig.

Tricell, har du noengang vært på en fest? Nå vet jeg ikke hvordan folk du henger med, men man suger som regel ikke dop med sugerør (wtf). Jeg tror heller det er en dum unnskyldning på at du er asosial og ikke liker å være rundt folk.

Når du snakker om suksess, får ikke det av å sitte inne å ikke gjøre annet en å lese og studere. Hvis man er en asosial jævel uten noen form for sosial intelligens, kommer du ikke langt.

Jeg er ser på suksess som en god blanding av å ha en grei utdanning og være sosialt oppgående. Det får du ved å følge med på skolen og utvikle deg selv ved å sosialisere og komme deg ut av huset.

Tror ikke jeg er alene om å synes at du kunne trengt deg en tur ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Tricell : Du kan ikke sitte å late som du vet noe om ting du aldri har prøvd, det blir rett og slett for dumt. Dessuten så passer du bra inn i mitt bilde av " den bitre jomfruen" som gjør alt han kan for påstå at han har tatt ett valg. Når han i virkeligheten i sin desperasjon aldri fikk noe. Foreesten har jeg aldri sugd dop med sugerør på noen av festene jeg har vært på og det har blitt ganske mange. Kanskje du må se litt mindre på film og forstå at det ikke nødvendigvis er slik i virkeligheten.

Eidt: Leif

Det er det som er så idiotisk med mennesker, man må ha "erfaring" for å ha tillatelse til å gi et utsagn, selv om man vet hva som skjer på festen eller med jentene. Man kan uttale seg om disse tingene selv om man ikke går på fester og ikke er med jenter fordi man kan oppfatte det selv og man kan bli fortalt av andre hvordan det er slik at man kan se for seg hvordan det er.

Jeg er ikke misunnelig på dette meningsløse greiene, og jeg bryr meg ikke om at du har et tragisk forbilde om meg. Jeg ser faktisk ikke noe særlig på filmer og TV serier.

Lenke til kommentar

Wow, Tricell fremstår som litt stakkarslig jomfru her. Du vet, man er ikke NØDT til å gå på den typen fest hvor man sniffer diverse substanser, og man er ikke nødt til å ha ONS for å få seg noe. Et godt og stabilt forhold får en ganske langt. Jeg hjelper forloveden min med motivasjonen når skolearbeidet blir for slitsomt for ham, og han gjør det samme for meg. Vi kan fint drikke i blant, uten at vi føler noe som helst behov for å "sniffe dop igjennom sugerør" (som forøvrig høres fullstendig latterlig ut).

Jeg skjønner ikke helt hva som er Tricell sitt problem, men jeg kan se en del problemer han kommer TIL å få om noen års tid. :)

Edit: Du viser forøvrig sykt dårlig evne til å prioritere tiden om du mener man må fokusere 100% på studiene og dermed ikke ha plass til noe annet i livet sitt. Det viser dårlige evner som siv. ing.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Har du hatt sex da? Hatt et seriøst forhold med en jente?

Jeg har ikke hatt sex og heller ikke hatt forhold, men jeg er en spektator som fungerer som en sensor, så jeg vet hva dette innebærer.

Da er du et typisk eksempel på en bedreviter som kan det meste... i teorien. Utsagnene dine veier i mine øyne ingenting før du faktisk har erfaring, og førstehåndskunnskap om det du snakker om.

Tenker du skifter mening når du blir så forelsket at du ikke klarer å spise eller tenke, jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Tricell har definitivt et annerledes syn på hva suksess er her i livet.

Før jeg skal kommentere noe som helst så må vi se på definisjonen til suksess. Ordnett definerer suksess på følgende måte:

- hell

- lykke

- fremgang

- heldig utfall

- vellykket utfall

Jeg er ekstremt uenig i at jenter, og fest der man suger dop med sugerør gir noen av disse.

Utdannelse, rikdom, oppfinner, kjendisstatus, statsleder er gode eksempler på et liv med suksess.

du tror rikdom gir deg lykke? javel, du får tro hva du vil..

og nå spør jeg deg, hva er det er som er så bra med å ha kjendisstatus eller makt?

og jenter kan vel absolutt gi en lykke. En av de største lykkefølelsene man kan ha om du spør meg..

og når det gjelder listen din.

om du er heldig, så har du suksess?

og når du sier framgang, hva mener du med det? du kan da ha framgang med så mangt. Du kan ha framgang når det gjelder f.eks. trening, jenter, sosial status osv..

du blir virkelig ikke lykkelig av å bo i et fint hus, fin bil, eller penger generelt..

Rikdom gir stor lykke, se for deg at du ligger på en gigantisk luksus Yatch utenfor Dubai eller California og du eier et multinasjonalt konsern, hvor du er milliardær.

Hvis man er heldig så har man suksess, man kan være heldig innenfor for eksempel vitenskap hvor man oppdager noe som er banebrytende noe som fører til at du havner i historiebøkene. Men du kan også være heldig hvor du har flaks og vinner mye penger.

Fremgang er det Ultimate innenfor lykke, da dette kan være innenfor utdannelse eller jobb, man kan ha så stor fremgang hvor du har en topp utdannelse, eller i jobben hvor du er en konsernsjef eller en statsleder.

Fremgang innenfor trening, jenter, sosial status er bagateller iforhold til hva fremgang kan gi i en annen forbindelse som er nevnt ovenfor.

Selvfølgelig er man lykkelig hvis man har et hjem å dra til, en bil som man kan reise rundt med noe som gjør livet generelt lettere, og ikke minst penger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Anybody who tells you money is the root of all evil doesn't fucking have any.

Samme mener jeg om folk som sier at penger ikke kan gjøre deg lykkelig.

Tricell, har du noengang vært på en fest? Nå vet jeg ikke hvordan folk du henger med, men man suger som regel ikke dop med sugerør (wtf). Jeg tror heller det er en dum unnskyldning på at du er asosial og ikke liker å være rundt folk.

Når du snakker om suksess, får ikke det av å sitte inne å ikke gjøre annet en å lese og studere. Hvis man er en asosial jævel uten noen form for sosial intelligens, kommer du ikke langt.

Jeg er ser på suksess som en god blanding av å ha en grei utdanning og være sosialt oppgående. Det får du ved å følge med på skolen og utvikle deg selv ved å sosialisere og komme deg ut av huset.

Tror ikke jeg er alene om å synes at du kunne trengt deg en tur ut.

Les hele tråden før du kommenterer! Jeg har ikke sagt at BARE utdannelse gir lykke, men det er en vei som fungerer for alle. Du finner grunnen til det tidligere i tråden. Jeg er ikke asosial, jeg er med venner 2-3 ganger i uken + pluss når jeg er på skolen hverdag i uken, + de jeg har på Online når jeg spiller nesten hverdag.

Edit: litt for tidlig posting av innlegg.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Du vil ha mer diskusjon du? xD

Dessuten, jenter og utdannelse passer fint sammen, det gjør også fest.

Man kan jo selvsagt si at jenter er, ja, forstyrrende i utdanningsprosessen, men det er jo lov å ha et sosialt liv, og åpne forhold er jo også et option eller?

Allt er mulig å kombinere med suksess vettu ;P

Den der kan du faktisk snu litt på også,for noen jenter som tar skolen like alvorlig kan også gutter være forstyrrende i utdanningsprosessen :)

Fungerer begge veier det der :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Herregud, så patetiske enkelte folk er. Ikke rart dere ikke får dere noe med den negative og kvalme holdningen. Like greit i grunn, jentene fortjener bedre enn slike som dere. :)

så patetiske enkelte folk er (Tricell). Hva mener du med dette? at jenter festing, suging av dop med sugerør er det som skal være "INN"?

Lenke til kommentar

HVORFOR skriver du om det som om det er tre forbanna synonymer? Festing, suging av sugerør med dop og jenter ER IKKE SYNONYMER. One Night Stands er heller ikke synonymt med jenter. Festing er ikke synonymt med at utdanningen din går til helvete. Skjønner du dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Har du hatt sex da? Hatt et seriøst forhold med en jente?

Jeg har ikke hatt sex og heller ikke hatt forhold, men jeg er en spektator som fungerer som en sensor, så jeg vet hva dette innebærer.

Da er du et typisk eksempel på en bedreviter som kan det meste... i teorien. Utsagnene dine veier i mine øyne ingenting før du faktisk har erfaring, og førstehåndskunnskap om det du snakker om.

Tenker du skifter mening når du blir så forelsket at du ikke klarer å spise eller tenke, jeg :)

Da er også du et typisk eksempel på et dumt menneske som ikke kan være "selvlært" eller som ikke klarer å tenke selv. Godt eksempel på dette: jeg sier stikker du hånden din inn i ilden så brenner du deg, og du sier har du gjort det før, men jeg sier nei, og da kommer du med "bedreviter" greiene.

Selvfølgelig brenner men seg hvis man kjører hånden inn i ilden fordi man kan føle varmen på avstand selv om man ikke brenner seg av denne varmen, ergo man tenkte selv. Ikke misforstå, jeg mener at man kan tenke selv og spekulere litt om bagateller. Man må ikke ha erfaring, eller doktorgrad eller annen type forbindelse med saken for å kunne uttale seg om en bagatell.

Lenke til kommentar

Rikdom gir stor lykke, se for deg at du ligger på en gigantisk luksus Yatch utenfor Dubai eller California og du eier et multinasjonalt konsern, hvor du er milliardær.

joda, sikkert gøy å ligge ute på en båt med masse penger, helt alene og tenke; har jeg brukt en så stor del av livet mitt på å komme hit, hvor jeg ligger her uten noe som helst annet i livet mitt? ja, du ser en fin båt, og masse penger, men hva får du ut av det? Hva gjorde man for å bli lykkelig i eldre tider, da penger ikke eksisterte?

Hvis man er heldig så har man suksess, man kan være heldig innenfor for eksempel vitenskap hvor man oppdager noe som er banebrytende noe som fører til at du havner i historiebøkene. Men du kan også være heldig hvor du har flaks og vinner mye penger.

joda, jeg er heldig og vinner 10 mil. på lotto. Er jeg derfor suksessfull?

Fremgang er det Ultimate innenfor lykke, da dette kan være innenfor utdannelse eller jobb, man kan ha så stor fremgang hvor du har en topp utdannelse, eller i jobben hvor du er en konsernsjef eller en statsleder.

Fremgang innenfor trening, jenter, sosial status er bagateller iforhold til hva fremgang kan gi i en annen forbindelse som er nevnt ovenfor.

hvorfor skal det være så ekstremt mye bedre å oppnå fremgang innenfor jobbsammenheng?

Selvfølgelig er man lykkelig hvis man har et hjem å dra til, en bil som man kan reise rundt med noe som gjør livet generelt lettere, og ikke minst penger.

et hjem og en bil kan man få uansett hva slags utdanning du har.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Selvfølgelig brenner men seg hvis man kjører hånden inn i ilden fordi man kan føle varmen på avstand selv om man ikke brenner seg av denne varmen, ergo man tenkte selv. Ikke misforstå, jeg mener at man kan tenke selv og spekulere litt om bagateller. Man må ikke ha erfaring, eller doktorgrad eller annen type forbindelse med saken for å kunne uttale seg om en bagatell.

her sier du det rett ut. Du har bare kjent varmen fra flammen på avstand, men du har faktisk aldri kjent den intense varmefølelsen du får av å brenne deg på ilden...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det var da voldsomt med massive protester her da. Jeg har så mye jeg skulle ha sagt om dette, men min mening går veldig dypt, dere finner mitt komplette sin i Dubai tråden på første side.

HVORFOR skriver du om det som om det er tre forbanna synonymer? Festing, suging av sugerør med dop og jenter ER IKKE SYNONYMER. One Night Stands er heller ikke synonymt med jenter. Festing er ikke synonymt med at utdanningen din går til helvete. Skjønner du dette?

Det som er "INN" idag er jenter, festing, drikking, og dop (ikke hardcore). Jeg kombinerer disse fordi man kan finne all denne skiten på en fest. Bruker du tid på jenter, festing, drikking, og dop så går Utdanningen til helvete dersom for mye tid forspilles til dette.

Lenke til kommentar

Høres ut som ett veldig kjedelig liv Tricell...

Og leve helt alene...

Du får ikke laget ett barn som kan arve deg da hvis du ikke innlater deg med ei jente?? Tenk så kjedelig og sitte og se på alt det du har jobbet for gå rett i dass fordi du heller tenker suksess enn og tenke begge deler.. Du er typisk bevis på det jentene sier om guttene at dem ikke klarer to ting på en gang!?

Lenke til kommentar

Det var da voldsomt med massive protester her da. Jeg har så mye jeg skulle ha sagt om dette, men min mening går veldig dypt, dere finner mitt komplette sin i Dubai tråden på første side.

det er da bare å kjøre på tricell, alltid gøy å diskutere litt :)

gi meg gjerne en link til dubai tråden din.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Min mening strekker seg veldig dypt fordi den omhandler ikke bare om jenter, sex, alkohol osv, men selve hele den vestlige imperialisme kulturen. Dubai tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250502. Jeg spiser middag nå og kan ikke kommentere hvert innlegg ellers blir tastaturet litt fettete.

Edit: Det er en splittet tråd men topic begynner litt nedenfor etter Blackberry telefonen.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Hehehe. Artig hvordan Tricell klarer å få diskusjonen i gang uavhengig av hvilken tråd han kommenterer i.

Når det er sagt så lurer jeg på om spilling hver dag er så fryktelig mye bedre for den såkalte "lykken" enn jenter og kjærlighet? Da er du jo aleine og får ikke sosial stimulering.

Kanskje det er et wildshot. Jeg føler hvertfall det er bedre for meg å spille mindre og helle være mer med jenter. For mange er dette opplagt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...