Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal man med jenter anyway?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

FORRESTEN! det må kåres en vinner av hele driten av en tråd!! FOR MEST HEROISK INNSATS MOT ALLE ODDS; TRICEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL! GRATULERER! DU VANT INGENTING MEN HAV ER MER VERDT EN MIN TAKKNEMLIGHET, IKKE SOM KOMMER PÅ IALLFALL, MEN LYKKE TIL ALLE SAMMEN MED ET GODT LIV OG GOD HELSE. JEG FOR MIN DEL SKAL IKKE BRY MEG OM JENTER, JEG DRAR HELLER EMD EN KOMPIS PÅ BOKSEKLUBB! WAY BETTER.

DET SKADER ALDRI Å FÅ LITT KUNNSKAP BANKET UT AV HODET I BLANT:)

:D

Jeg har hatt litt karantene, så jeg har falt litt ut av diskusjonen. Jeg må nesten kommentere hva du vil frem til med dette innlegget?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Et godt tips om kvinnen din har det utbredte stekepanneproblemet - prøv å berøre klitorisen hennes. Plutselig ligger hun bare der og vrir seg.

Samtidig som du får kvinnen til å drive med asfyxiofili, da vil hun nyte situasjonen optimalt.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hva jenter er nyttige til rett etter eg har runka! Sånn rett etter eg har spruta ut så tenker eg: Fy faen så deilig! Eg trenger ingenting! Eg har det bra akkurat sånn som eg har det!

Derfor tenker eg at sæd det er noe som manipulerer deg, og det er viktig å få ut av kroppen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her legger vi ut om ting ja..

Men anyway, jenter er gode å ha ^^

Kanskje ikke i det tilfellet som eventyrern sa, men alle har hver sin smak, og Tricell: hvis du finner ei som driver med:

Et godt tips om kvinnen din har det utbredte stekepanneproblemet - prøv å berøre klitorisen hennes. Plutselig ligger hun bare der og vrir seg.
Samtidig som du får kvinnen til å drive med asfyxiofili, da vil hun nyte situasjonen optimalt.

Da var vel ikke jenter så ille alikeve da? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Mitt innlegg var negativt ladet bare så du vet det, og asfyxiofili betyr erotisk kvelning hvor jenta skal kveles på en spesiell måte hvor hennes seksuelle nytelse skal økes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

og om du faktisk liker jenter og festing? noe som faktisk de fleste liker..

Jeg avviser fester systematisk fordi de ikke er givende og at de er meningsløse. Fest, jenter, sex er ikke alt i livet, det er så mye annet man kan gjøre på denne planeten.

Det har du ikke grunnlag for å uttale deg om siden du, som du sier, avviser de systematisk.

EDIT: Jeg vil også få minne om at gode karakterer ikke er synonymt med en god karakter.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

og om du faktisk liker jenter og festing? noe som faktisk de fleste liker..

Jeg avviser fester systematisk fordi de ikke er givende og at de er meningsløse. Fest, jenter, sex er ikke alt i livet, det er så mye annet man kan gjøre på denne planeten.

Det har du ikke grunnlag for å uttale deg om siden du, som du sier, avviser de systematisk.

EDIT: Jeg vil også få minne om at gode karakterer ikke er synonymt med en god karakter.

Jeg vet hva en fest er fornoe og jeg oppfatter alt som skjer selv om jeg fysisk ikke befinner meg i selve lokalet, pluss kamerater som forteller meg hva som skjer osv. Så jo jeg har et grunnlag for å uttale meg om det tullete sirkuset.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Tricell har definitivt et annerledes syn på hva suksess er her i livet.

Før jeg skal kommentere noe som helst så må vi se på definisjonen til suksess. Ordnett definerer suksess på følgende måte:

- hell

- lykke

- fremgang

- heldig utfall

- vellykket utfall

Jeg er ekstremt uenig i at jenter, og fest der man suger dop med sugerør gir noen av disse.

Utdannelse, rikdom, oppfinner, kjendisstatus, statsleder er gode eksempler på et liv med suksess.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Har du hatt sex da? Hatt et seriøst forhold med en jente?

Jeg har ikke hatt sex og heller ikke hatt forhold, men jeg er en spektator som fungerer som en sensor, så jeg vet hva dette innebærer.

Lenke til kommentar

Tricell har definitivt et annerledes syn på hva suksess er her i livet.

Før jeg skal kommentere noe som helst så må vi se på definisjonen til suksess. Ordnett definerer suksess på følgende måte:

- hell

- lykke

- fremgang

- heldig utfall

- vellykket utfall

Jeg er ekstremt uenig i at jenter, og fest der man suger dop med sugerør gir noen av disse.

Utdannelse, rikdom, oppfinner, kjendisstatus, statsleder er gode eksempler på et liv med suksess.

du tror rikdom gir deg lykke? javel, du får tro hva du vil..

og nå spør jeg deg, hva er det er som er så bra med å ha kjendisstatus eller makt?

og jenter kan vel absolutt gi en lykke. En av de største lykkefølelsene man kan ha om du spør meg..

og når det gjelder listen din.

om du er heldig, så har du suksess?

og når du sier framgang, hva mener du med det? du kan da ha framgang med så mangt. Du kan ha framgang når det gjelder f.eks. trening, jenter, sosial status osv..

du blir virkelig ikke lykkelig av å bo i et fint hus, fin bil, eller penger generelt..

Endret av kammizez
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg skal kommentere hvert eneste punkt men først må du kommentere hva er det som gir lykke med jenter og gå på fest og suge dop med sugerør hæ?

Lenke til kommentar

Hvis det er fasiten på et godt og suksessrikt liv, har det da noe å si om hvordan du har oppnådd det? Om du brukte ungdomsårene dine på å feste, pule og henge med venner, samtidig som du gjorde det godt på skolen? Eller om du brukte kveldene på bare lekser?

Håper du skjønner at sosial intelligens teller nesten mer enn noe annet for å oppnå suksess her i verden.

Lenke til kommentar

Tricell : Du kan ikke sitte å late som du vet noe om ting du aldri har prøvd, det blir rett og slett for dumt. Dessuten så passer du bra inn i mitt bilde av " den bitre jomfruen" som gjør alt han kan for påstå at han har tatt ett valg. Når han i virkeligheten i sin desperasjon aldri fikk noe. Foreesten har jeg aldri sugd dop med sugerør på noen av festene jeg har vært på og det har blitt ganske mange. Kanskje du må se litt mindre på film og forstå at det ikke nødvendigvis er slik i virkeligheten.

Eidt: Leif

Endret av TheWankership
Lenke til kommentar

Jeg skal kommentere hvert eneste punkt men først må du kommentere hva er det som gir lykke med jenter og gå på fest og suge dop med sugerør hæ?

fair enough, though, jeg er ingen ekspert.

dop for det første, gir deg vel en fysisk god følelse, som all annen rus. En slags tilfredsstillelse. Jeg kan dessverre ikke beskrive det noe nærmere, fordi jeg aldri har prøvd det.

når det kommer til festing, så gir det en lykkefølelse fordi man har det gøy. Man har det gøy sammen med andre venner, du drikker alkohol, som vil fjerne mange hindringer, som fører til at man kan slippe seg mere løs. og såklart, alkohol er også et rusmiddel, som igjen fører til det samme som jeg beskrev ovenfor.

nå vet ikke jeg om du noen gang har opplevd forelskelse eller kjærlighet, men det skal visstnok være den sterkeste følelsen et menneske har. dette er jo også en vanskelig følelse å beskrive, men om du har opplevd det, så vil du nok selv vite hvor lykkelig en jente kan gjøre deg.

lykke er jo i seg selv en vanskelig følelse å beskrive, så det blir ikke så lett for meg å forklare..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...