Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg kommer ikke til å angre på det jeg ikke fikk gjort. Jeg vil anse meg selv som om jeg er en divisjon høyere oppe enn de som mangler utdannelse og er fattige pga meningsløst partyliv i ungdomsåra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Og for og snu litt på det, hvor spennende er det og ta den ut når du er 50 år?(tolk den hvordan en vil x]) Damene har ikke akkurat blitt bedre med åra, samme gjelder forsåvidt deg, du begynner og sige i sammen og er ikke like rask til bens slik som du var før. Høres bare ut som du kommer til og leve midtlivskrisen fyll ut! Jeg tror du lever litt etter at pengene = happiness , der mener nok de fleste at du har feil :-) De siste tankene dine før du forlater denne verden går garantert ikke til alle pengene du har tjent. Jeg kommer ikke til å angre på det jeg ikke fikk gjort. Jeg vil anse meg selv som om jeg er en divisjon høyere oppe enn de som mangler utdannelse og er fattige pga meningsløst partyliv i ungdomsåra. LOL Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Det er heller ikke lettere å få seg damer fordi man besitter mye midler. De aller fleste damene gir f*** i penger. Lev livet og ha det kult. Endret 8. november 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Livet er ikke over når du er i 50årene, du kan tross alt leve til du er over 100år med andre ord du har bare kommet halveis i livet. Det som er så tragisk med disse lavmål party folkene er at de mener at livet er over når du ikke er ungdom lengre og da går det bare nedover, dette er ekstremt feil. Du kan oppnå hva som helst dersom du har penger, til og med kjærlighet kan kjøpes for penger dersom du er milliardær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du kan oppnå hva som helst dersom du har penger, til og med kjærlighet kan kjøpes for penger dersom du er milliardær. Lille venn, da er det ikke kjærlighet, men prostitusjon x] Livet er ikke over når du er i 50årene, du kan tross alt leve til du er over 100år med andre ord du har bare kommet halveis i livet. Det er ikke over, men det går iallefall bare nedover, nytter lite å leve i 100 år når du kan være dement i 20-30 av dem! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Livet er ikke over når du er i 50årene, du kan tross alt leve til du er over 100år med andre ord du har bare kommet halveis i livet. Det som er så tragisk med disse lavmål party folkene er at de mener at livet er over når du ikke er ungdom lengre og da går det bare nedover, dette er ekstremt feil. Du kan oppnå hva som helst dersom du har penger, til og med kjærlighet kan kjøpes for penger dersom du er milliardær. Forventer du å vinne et 400 meters hekkeløp ved å starte midt i løpet? Hvis nei, hvordan kan du forvente å "vinne" i livet om du først begynner leve halvveis ut i det? Det er ikke usunt å ha en variert hverdag. Det finnes en mellomting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du kan oppnå hva som helst dersom du har penger, til og med kjærlighet kan kjøpes for penger dersom du er milliardær. Lille venn, da er det ikke kjærlighet, men prostitusjon x] Livet er ikke over når du er i 50årene, du kan tross alt leve til du er over 100år med andre ord du har bare kommet halveis i livet. Det er ikke over, men det går iallefall bare nedover, nytter lite å leve i 100 år når du kan være dement i 20-30 av dem! Ok nå er det på tide å å skifte over til revers her... Har du penger så kan du hyre folk til å sveipe gjennom hele verden etter en jente som passer deg, mens du passer for henne uten at hun trenger å vite at du er milliardær, ergo prostitusjon bortfaller. Du har nå kjøpt kjærlighet for penger. Den medisinske teknologien blir stadig bedre og folkene lever lengre, verdensrekorden er i dag 114år, ja du blir nok litt dement når du nærmer deg 90år. Se for deg den medisinske teknologien i 2090, den vil være ekstremt høyteknologisk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kvalitet over kvantitet, mener nå jeg. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg skal ikke bry meg om mennesker som heller vil snuse dop med sugerør enn å få seg et skikkelig liv! Lenke til kommentar
Invoke Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hm, utdanning er viktig. Cannot deny. Handler vel om å ha det så morsomt som mulig på veien til god utdanning. Trenger ikke fest for å ha det morsomt btw. Dessuten, er det ikke kanskje litt viktig å tenke på hva man ender opp som óg? Ville heller vært fotograf å dra verden rundt enn å måtte ha flere jobber med dårlig lønn no? Og nå som kriser er det eneste vi får høre om. Trenger kanskje litt nyskaping? Tror det kommer lite produktivt av å prioritere fest foran studier. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Jeg kommer ikke til å angre på det jeg ikke fikk gjort. Jeg vil anse meg selv som om jeg er en divisjon høyere oppe enn de som mangler utdannelse og er fattige pga meningsløst partyliv i ungdomsåra. Jeg kan si deg at på universitet/høyskole er det fryktelig mye fyll og fest. Man behøver selvsagt ikke delta på dette her, men da risikerer du samtidig å bli en outsider. Jeg sparer det "beste" til sist; det morsomme er at veldig mange av disse nært sagt alkoholikerne faktisk klarer å karre seg gjennom utdannelsen. Til tross for fest og flatfyll opptil flere ganger i uken. Jeg forstår nesten ikke selv hvordan de får det til, men de klarer det. Enda morsommere er det at noen av disse faktisk får gode karakterer. Endret 8. november 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg kommer ikke til å angre på det jeg ikke fikk gjort. Jeg vil anse meg selv som om jeg er en divisjon høyere oppe enn de som mangler utdannelse og er fattige pga meningsløst partyliv i ungdomsåra. Levde som ungdommer flest jeg,og begynte på utdannelsen min! Men fikk beskjed om å slutte pga ryggen og armene ville ikke være med.. Så blei jeg uføretrygdet i en alder av 22 år! Ikke min skyld.. Så at jeg er det du kaller "fattig" er ikke min skyld!? Det blir feil og si det på den måten,for meg virker det som at du sitter og dømmer oss andre som prøver og få endene til å møtes,som ikke har en feit bankkonto som en bare kan hente penger fra! MEn som setter veldig stor pris på det dem har,som setter pris på di bittesmå gledene her i livet! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Du kan oppnå hva som helst dersom du har penger, til og med kjærlighet kan kjøpes for penger dersom du er milliardær. Lille venn, da er det ikke kjærlighet, men prostitusjon x] Livet er ikke over når du er i 50årene, du kan tross alt leve til du er over 100år med andre ord du har bare kommet halveis i livet. Det er ikke over, men det går iallefall bare nedover, nytter lite å leve i 100 år når du kan være dement i 20-30 av dem! Ok nå er det på tide å å skifte over til revers her... Har du penger så kan du hyre folk til å sveipe gjennom hele verden etter en jente som passer deg, mens du passer for henne uten at hun trenger å vite at du er milliardær, ergo prostitusjon bortfaller. Du har nå kjøpt kjærlighet for penger. Den medisinske teknologien blir stadig bedre og folkene lever lengre, verdensrekorden er i dag 114år, ja du blir nok litt dement når du nærmer deg 90år. Se for deg den medisinske teknologien i 2090, den vil være ekstremt høyteknologisk. Det der er det dummeste jeg har hørt! MEn nå er jo jeg fattig og lavmål! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg skal ikke bry meg om mennesker som heller vil snuse dop med sugerør enn å få seg et skikkelig liv! Det finnes en mellomting. Det er ikke enten toppstilling eller fattigkassa, enten dophue eller utdanningsfokusert. Det finnes et veldig vidt spekter med mennesker, og jeg ville ikke vært noen av ytterpunktene. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg har planer om å bli rik eller velstående, og det gjennom en sivilingeniør utdannelse hvor jeg skal bo og jobbe i utlandet hvor jeg slipper disse høye skattene. For at jeg skal klare dette blir jeg nødt til å holde meg unna festing, jenter, sex, alkohol og suge dop med sugerør. Og da vil fokuset bli fokusert på kun utdannelse. Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Jeg er selv sivilingeniør. Selv om jeg liker å ha det moro på fritiden (venner, fest osv) kom jeg meg igjennom studiet. Eller, på grunn av at jeg liker å ha det gøy på fritiden kom jeg meg igjennom studiet. Hvis du murer deg inne på hybelen eller lesesalen er det faktisk høyere sannsynlighet for at du ikke klarer å gjennomføre enn om du kommer deg ut og kobler litt av. Det er mange som må slutte på siv.ing. studiene før de er ferdige. På meg høres det som at du lett kunne vært en av dem, med den holdningen du viser. Siv.ing. studentene er faktisk blant de mest synlige gruppen studenter ute på byen i Trondheim, det visste du kanskje ikke. Og mange av dem, både gutter og jenter, fullfører studiet, får seg gode jobber og tjener masse penger SELV om de er ute og fester, drikker og har seg rundt omkring med diverse mennesker, OG har kjæreste i tillegg. En av de viktigste egenskapene til en siv.ing. er at en siv.ing er flinkere enn de fleste til å prioritere tiden sin. Med andre ord kan en siv.ing. kunne feste, drikke, ha det moro OG være god på skolen. Det du her viser er mangel på evne til å prioritere. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 The Kitchen. That is all. Lenke til kommentar
Roman22Norge Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 ikke vært for å være min første tråd HIHI! Skal si folk argumenterer asssss jaja sånn er nå det! Jeg for min del vil gjerne ha en jente men jeg bare lurte hav folk "syntes" så...takk for supporten men vær snille og ikke alg en "forumkrig" Lenke til kommentar
Roman22Norge Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 FORRESTEN! det må kåres en vinner av hele driten av en tråd!! FOR MEST HEROISK INNSATS MOT ALLE ODDS; TRICEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL! GRATULERER! DU VANT INGENTING MEN HAV ER MER VERDT EN MIN TAKKNEMLIGHET, IKKE SOM KOMMER PÅ IALLFALL, MEN LYKKE TIL ALLE SAMMEN MED ET GODT LIV OG GOD HELSE. JEG FOR MIN DEL SKAL IKKE BRY MEG OM JENTER, JEG DRAR HELLER EMD EN KOMPIS PÅ BOKSEKLUBB! WAY BETTER. DET SKADER ALDRI Å FÅ LITT KUNNSKAP BANKET UT AV HODET I BLANT:) Lenke til kommentar
-TMG-spACE Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Du vil ha mer diskusjon du? xD Dessuten, jenter og utdannelse passer fint sammen, det gjør også fest. Man kan jo selvsagt si at jenter er, ja, forstyrrende i utdanningsprosessen, men det er jo lov å ha et sosialt liv, og åpne forhold er jo også et option eller? Allt er mulig å kombinere med suksess vettu ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå