Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal man med jenter anyway?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Store norske leksikons definisjon:

homofobi, frykt for homoseksualitet og homoseksuelle.

/Off Topic

Jeg må innrømme at jeg kjenner meg litt igjen i TS' tanker, ofte kan det virke som at jenter kun gjør meg frustrert, sint, sjalu, irritert, osv.

Ellers er det jo åpenbart hvilken funksjon kvinner har (sex), men et interessant spørsmål er jo om de har noen funksjon utover dette. Håper det :)

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

LOL jeg?? HOMO?? LOL jeg kunne pult morra di for å bevise at jeg var hetero kompis bare så du vet det! :thumbup:

saken er at ja,jeg vil "avslutte tråden" fordi jeg lagde den for å høre noen innspill og så få noen råd da, men ikke mer....

:thumbdown: men haloooo........jeg skulle heller kalt tråden "Tricells krig mot hele diskusjon.no"!!

dere må ro ned musa litt.fyren har jo en skrivefrihet, så la han holde på istredet for å angripe fyren.

PS:vedder på at dere er "noobs" hele gjengen! :tease:

lurer på åssen det er i Dubai? maten sikter jeg til da! :D

Lenke til kommentar

Akkurat som at Tricell har rett til å uttale seg har også vi andre samme rett til å angripe synspunktene hans, som etter min mening ofte ikke henger sammen med den virkelige verden. Og så lenge folk gidder og moderatorer ikke stenger denne tråden vil den nok leve enten du vil eller ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du lurer ikke på hvorfor man trenger kompiser og? Det tar jo tross alt tid som man kunne brukt på studier.

Vi trenger jenter fordi det er veldig sosialt givende og det er gøy for begge parter. Naturen har programmert oss til at det gir en enorm glede! Glede som også gir økt livsglede, motivasjon og selvtillit, som igjen hjelper deg å gjøre det bra på skolen og i arbeidslivet!

Lenke til kommentar

Etter lange krangler med eksen om hva som er rett og galt så har jeg bestemt meg for å kjøre i enighet med tråden; vi trenger ikke jenter nei :thumbdown:

Er så lei av at den fitta ringer meg opp og syter, blir aldri kvitt'a! Nå konverterer jeg for faen og blir homo! Gutter er så jævlig mye mer simple.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...