Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bli sammen med venn sin ex?

Gjest Usikker

Anbefalte innlegg

En fyr som tjener mye har ofte en krevende jobb da. De fleste har vel råd til å dra på ferie uansett. Med mindre hun er veldig fattig selv har det ingenting å si for en jente.

Faktisk enig med DKNY her. En sjelden gang ;)

Men det jeg også kom til å tenke på var at hvis denne fyren kun er en difus bekjentskap, så er det vel ikke så farlig? Hvor ofte har man ikke møtt ei jente/gutt hvor man vet hvem eksen er?

Ja, men han har sikkert hengt med dem en del sammen og sett dem kline og rote finne på ting sammen og ha følelser. Da kan det vel ikke være gøy å gjøre det samme med henne.

Egentlig tenker jeg litt "barnslig gutt som blir forelska i den jenta han har sett rote med kamerat og være kjæresten til, isteden for å finne seg en ny selv"-syndrom.

Endret av dkny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei det syns jeg ikke :)

De har slått opp, det er lenge siden de gjorde det, du gikk ikke på henne dagen etter hun slo opp. Uansett det hadde ikke vert galt det heller, men andre ville kanskje tenkt at du hadde det på lur. Men jeg syns du skal prøve jeg, for kanskje nettopp dere passer bedre sammen en de.

Lykke til <3

Lenke til kommentar

Nei herre...gud så rare dere folk er!!

Her ser jeg ikke problemet. Det er en bekjentes EX, hører dere EEEEEXXX! Hans sier jo også at den vennen hans har kyssa og rota med en annen dame, en annen ting, skal man liksom sitte å tro at de skal bli sammen igjen da? Er det derfor dere sier nei? Men de er jo over it med hverandre.

KJØR PÅ TS, KJØR PÅ! Her er faktisk ikke veien utrygg, her har du både refleksvest og lys, så her er det ikke din feil.

Hvorfor skal man ikke gripe sjansen, det kan faktisk være at dere er ment to be, det var ikke de.

Lenke til kommentar

Det stemmer det, men om hennes ex fortsatt liker henne selv om han kanskje ikke vil innrømme det, kan ting bare bli rart. Da kan man likegodt "gripe dagen og gå for" en annen jente, det er mange fine der ute!

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Hei folkens, takker for så mange svar!

Ser det er variasjon i svarene her, noen er for og andre ikke.

Jeg skal tenke litt på det selv, og høre med min beste venn om dette før jeg evt. fortsetter.

Jeg er ikke kåt, og jeg lengter ikke om det samme som de hadde eller har hatt.

Det som er greia er at jeg er tiltrukket jenta, både hennes væremåte, sjarm, smil og det er det som tiltrekker meg. Jeg skjønner at hennes ex kan ha litt problemer med dette, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram og fortelle han om det, eller å fortelle det i det hele tatt.

:)

Lenke til kommentar

Om exen hennes kan ha problemer med det bør du egentlig holde deg unna... å ha trygge kameratvennskap er veldig viktig. En gang var jeg litt på tverke med buddygjengen, ikke på grunn av en jente, men gikk konstant rundt med en usikker og ekkel følelse i magen, for å si det sånn. Det vil du gjerne unngå. Var ikke bra.

Vet du at hun liker deg tilbake da, siden du sier "fortsetter"? Har exen hennes allerede vært misfornøyd med dere? Det beste er jo å finne en annen jente men det er jo ikke lett når man liker noen.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Om exen hennes kan ha problemer med det bør du egentlig holde deg unna... å ha trygge kameratvennskap er veldig viktig. En gang var jeg litt på tverke med buddygjengen, ikke på grunn av en jente, men gikk konstant rundt med en usikker og ekkel følelse i magen, for å si det sånn. Det vil du gjerne unngå. Var ikke bra.

Vet du at hun liker deg tilbake da, siden du sier "fortsetter"? Har exen hennes allerede vært misfornøyd med dere? Det beste er jo å finne en annen jente men det er jo ikke lett når man liker noen.

Jeg skjønner hva du mener om å holde kameratskapet.

Det jeg mener med å fortsette er om jeg skal sette inn støtet for å bli sammen med henne.

Tror ikke exen hennes vet noe om at jeg prater mye med henne osv.

Lenke til kommentar

Hvis du vet hva du skal gjøre uansett, hvorfor spør du her da? For å renvaske samvittigheten?

Når du i bunn og grunn føler en slik følelse, om at det er galt, men må bare forhøre deg på et forum først, og så uavhengig av at de fleste her egentlig mener at du burde finne din egen jente, så velger du fortsatt å kjøre på? Det er fullt og helt din egen egoisme som driver deg.

Alle har et ego, men det går faktiskt ann å nekte seg det du vil ha, når grunnlaget er at det kan såre andre. Folk tenker ikke "Det du gjør mot andre, er det du vil de skal gjøre mot deg". For meg så virker det som om det heller burde hete "Det du ikke gjør mot andre, det gjør andre mot deg", så da er det på en måte i alles interesse å gjøre det før noen gjør det mot deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...