Gjest Usikker Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det som er saken er at jeg har blitt skikkelig forelsket i en jente som en ikke så veldig nær venn av meg var sammen med. Vet ikke om dette blir feil av meg å bli sammen med jenta eller eventuelt date henne. Blir det galt av meg å bli sammen med henne da? De slo opp i sommer forresten. Takker for svar : ) Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Bro's before hoe's. Du vet best hvor god kamerat dette er. Hvis DU synes det er dårlig gjort, bør du ikke gjøre det. Hvis det er en bekjent, så er det ikke noe prob Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Du kan spørre kompisen din om hva han synes om det Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Takker for svar Flinkefreddy. Det som er greia er at jeg møter han ganske så sjeldent. Så han er nærmere bekjent og er også "venn" på Facebook med han. Kan også nevne at han kysset en annen jente... Lenke til kommentar
rioi Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) The Bro Code #78 No sex with a bros Ex Endret 4. november 2010 av rioi Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Han kommer kanskje til å si ja. Men, på sikt vil det bli et problem....... Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Det finnes tusen andre jenter, hvorfor akkurat eksen til din kamerat? Sannsynligvis er det nettopp kameraten din som er årsak i at du og jenta kjenner hverandre også. Dette er så typisk, bruk dine evner til å finne en jente helt selv, det står det i det minste mer respekt av, men om du velger å gjøre det du planlegger så forvent reaksjoner. Endret 4. november 2010 av NicolasDarvas 1 Lenke til kommentar
Gjest bro Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sier som absolutt alle andre her!! Hold deg unna! Det er veldig veldig mange jenter der ute! Grunnen til at du liker henne kan jo også være fordi du har sett hvordan forhold han og hun hadde og vil ha det samme, men det kan andre jenter også gi deg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det finnes tusen andre jenter, hvorfor akkurat eksen til din kamerat? Sannsynligvis er det nettopp kameraten din som er årsak i at du og jenta kjenner hverandre også. Dette er så typisk, bruk dine evner til å finne en jente helt selv, det står det i det minste mer respekt av, men om du velger å gjøre det du planlegger så forvent reaksjoner. Jeg har kjent jenta lenge før kameraten min. Lenke til kommentar
Gjest njet Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Henger du og jenta mye sammen? Er gode venner? Om ikke er nok grunnen til at du liker henne at du vil ha det vennen din hadde. Men du bør passe deg for å ødelegge ting, det finnes tryggere alternativer der ute. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Er du virkelig så kåt? Kom igjen. Kjæææærlighet er en illusjon. Finn noen andre. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Om jeg var deg ville jeg latt være for din egen del. Bare tenk på alle kjærestetingene, kosen, kjærlighet, sexen, alt det har en kamerat av deg vært der og hatt i lang tid, før deg. o_O Jeg hadde ikke klart å ha et forhold med en venn sin ex på grunn av det iallefall. VELDIG EKKELT å tenke på: her har vennen min vært før meg. :x Finn deg heller en jente sjæl, som er bare din, så slipper du å være i tvil. :) Endret 4. november 2010 av dkny 1 Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Teknisk sett, som i "bare din". Er bare tull. Tror flertallet av jentene han kan gå etter på hans alder har hatt plenty av alt det du nevner fra før av med plenty av mannfolk. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Å, sorry, så ikke hvor gammel han var? Han har heller ikke sagt aldern sin. Forøvrig er det noe annet når noen har gjort det med en venn, man må liksom tenke på deres minner og sånt, hele tiden. Hadde aldri klart å date en venn sin ex selv, iallefall. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 2. fyrn, Ted var ok med det, så stfu ^^ Hva har du røyka da? Ted og Barney snakket jo ikke sammen på lang tid etterpå! herrejemini OT: jeg sier du spør vennen din! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Spørre vennen? Vennen kan vel ikke si nei, selv om han sannsynligvis mener nei, siden de har slått opp. Sier nok ja uansett om han mener hold deg unna. Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Med mindre du er perfekt og har et utall millioner kroner på kontoen, så er det ikke noe som heter et ekteskap, et forhold eller kjæreste i dagens samfunn, med mindre du vil at noen skal gå bak ryggen din og til alle døgnets tider lete etter noe som er bedre enn deg. Spar deg selv lidelsene du er dømt til å møte før eller siden. Endret 4. november 2010 av NicolasDarvas Lenke til kommentar
dkny Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Med mindre du er perfekt og har et utall millioner kroner på kontoen Hva i allverden har penger med kjærlighet å gjøre i vårt velferdssamfunn? Er så utrolig mange ting som betyr mer enn penger når det gjelder kjærlighet. Forøvrig, hvor godt kjenner du jenta, trådstarter? Har hun gitt noe tegn til at hun liker deg? Skjønner fortsatt ikke at du takler tanken på en venn sin ex, men.. Endret 4. november 2010 av dkny Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Om jeg var deg ville jeg latt være for din egen del. Bare tenk på alle kjærestetingene, kosen, kjærlighet, sexen, alt det har en kamerat av deg vært der og hatt i lang tid, før deg. o_O Jeg hadde ikke klart å ha et forhold med en venn sin ex på grunn av det iallefall. VELDIG EKKELT å tenke på: her har vennen min vært før meg. :x Finn deg heller en jente sjæl, som er bare din, så slipper du å være i tvil. :) Faktisk enig med DKNY her. En sjelden gang Men det jeg også kom til å tenke på var at hvis denne fyren kun er en difus bekjentskap, så er det vel ikke så farlig? Hvor ofte har man ikke møtt ei jente/gutt hvor man vet hvem eksen er? Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Hva i allverden har penger med kjærlighet å gjøre i vårt velferdssamfunn? Er så utrolig mange ting som betyr mer enn penger når det gjelder kjærlighet. Det har ingenting med kjærlighet å gjøre, derimot er ikke valget mellom hybel og villa, uavhengigheten og friheten som følger med, så vanskelig. Mulighetene til å dra på ferier hvor man vil så lenge man vil og så ofte man vil, mulighetene til å finne på utallige ting hele tiden. Det er noe som gjør at en person er villig til å fortsette å være i et forhold over en lengre periode. Det er selvsagt ikke noe krav. Det har ingen sammenheng med spørsmålet i tråden, men jeg leste et innlegg om at kjærligheten bare er en illusjon. Det er den ikke, helt til du gang på gang blir skuffet, noe man nesten garantert blir uansett hvilke egenskaper og kvaliteter man har. Det er ikke mange som verdsetter en sjelevenn og ser fram til å stifte familie og bli gammel sammen lengre, for å si det slik. Her er det komplett fult og helt dine egne ønsker, følelser, drømmer og behov som skal tilfredsstilles og som regel består disse av mest mulig kukk/mus og helst fra forskjellige personer. Så må man legge til at fylla i helgene er JÆVLIG viktig å få med seg. Hilsen en som ga opp kjærligheten etter å bli bedratt 2 ganger på rad, men hvem kan man legge skylden på, det er nok ingen ringere enn meg selv. Endret 4. november 2010 av NicolasDarvas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå