Gjest Gjest Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ha ha søtt Du snakker detaljert hva du vil han skal gjøre med deg, ikke vær redd å si det på Nord-Nord norsk feks. Du kan bruke mange forskjellige ord på penis, vagina, rumpe, rumpehull osv. Si at du vil ha spruten i ansiktet, sleike det av med fingrene osv osv, vær KÅT når du snakker rett og slett! Ikke vær sjenert, vær DEG, eller la den sexye djevel baben i deg få komme ut av munnen din Lenke til kommentar
Gjest julenissen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Finn ut av hans svakheter, flørt med det som gjør ham mindre perfekt. Gjerne på en bitchy måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ha ha søtt Du snakker detaljert hva du vil han skal gjøre med deg, ikke vær redd å si det på Nord-Nord norsk feks. Du kan bruke mange forskjellige ord på penis, vagina, rumpe, rumpehull osv. Hva faen? Jeg tror jeg hadde fått akutt latterkrampe om noen prøvde å snakke dirty til meg og plutselig skifta til nord-norsk dialekt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ha ha søtt Du snakker detaljert hva du vil han skal gjøre med deg, ikke vær redd å si det på Nord-Nord norsk feks. Du kan bruke mange forskjellige ord på penis, vagina, rumpe, rumpehull osv. Hva faen? Jeg tror jeg hadde fått akutt latterkrampe om noen prøvde å snakke dirty til meg og plutselig skifta til nord-norsk dialekt. ha ha jeg tror den personen mener at du kan bruke de banneordene de er så glad i å bruke for å beskrive følelsene sine. Ha ha ha, jeg har hørt dem xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Du snakker detaljert hva du vil han skal gjøre med deg, ikke vær redd å si det på Nord-Nord norsk feks. - Røsk mæ i skinnfletta di gorrhysa av en rottpung! Nordland style Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg