Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp! Hvordan snakke dirty.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha ha søtt :p

Du snakker detaljert hva du vil han skal gjøre med deg, ikke vær redd å si det på Nord-Nord norsk feks. Du kan bruke mange forskjellige ord på penis, vagina, rumpe, rumpehull osv.

Si at du vil ha spruten i ansiktet, sleike det av med fingrene osv osv, vær KÅT når du snakker rett og slett! Ikke vær sjenert, vær DEG, eller la den sexye djevel baben i deg få komme ut av munnen din ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Du snakker detaljert hva du vil han skal gjøre med deg, ikke vær redd å si det på Nord-Nord norsk feks. Du kan bruke mange forskjellige ord på penis, vagina, rumpe, rumpehull osv.

Hva faen? Jeg tror jeg hadde fått akutt latterkrampe om noen prøvde å snakke dirty til meg og plutselig skifta til nord-norsk dialekt.

Lenke til kommentar

Hva faen? Jeg tror jeg hadde fått akutt latterkrampe om noen prøvde å snakke dirty til meg og plutselig skifta til nord-norsk dialekt.

ha ha jeg tror den personen mener at du kan bruke de banneordene de er så glad i å bruke for å beskrive følelsene sine. Ha ha ha, jeg har hørt dem xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Du snakker detaljert hva du vil han skal gjøre med deg, ikke vær redd å si det på Nord-Nord norsk feks.

- Røsk mæ i skinnfletta di gorrhysa av en rottpung!

Nordland style ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...