Gjest Helle Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg har stikkende smerter i magen, på høyre side. Det er ikke konstant, men minst en gang om dagen. Har vart en god stund, men har bare tenkt at det går over. Men siden det stadig bli vondere tenkte jeg å høre om noen her kan hjelpe meg med noe tips om hva det kan være.. Det sitter på høre side av magen, mellom de nederste ribbeina og hoftekammen. Noen som vet hva dette kan være?? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Blindtarmen kanskje? Her inne står noen symptomer. Kanskje litt merkelig på tiden, men se om det passer Lenke til kommentar
Stormblaast Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 blindtarmen? eller nyrestein? ville sjekket med lege, sikkert ikke noe farlig Lenke til kommentar
Gjest Helle Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja, bør kanskje det da.. Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Med magesmerter, så må du svare på: - hvor akutt kom smertene (sekunder/minutter/15m/timer/dager) - hvor lenge varer de/er du klar over de. - hvor lenge har du hatt det? - når kom de først? - er smertene relatert til matinntak? - er avføring regelmessig? - hvor ofte har du avføring? - har det vært noen forandring? - hvordan ser den ut? fargeløs, fett, flytende, løs, steinhard? - Gjør det vondt å trykke på stedet? - har du noe feber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå