Datafriken Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 jeg har en laptop med 2 Windows versjoner når pc,en starter får jeg opp 2 Windows xp Home Edition hvordan fjerne den ene ? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 windows knapp + pause -> advanced -> settings under startup and recovery Sett at listen skal vises i 0 sekunder Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 hæ pause? når skal dette gjøres? Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Du har en knapp på tastaturet som heter pause.... Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 hæ pause? når skal dette gjøres? Du kan bruke msconfig for å kontrollere configurasjon på din boot.ini Når du er i systemconfiguration , klikk på Boot.ini fanen, og velg deretter <Kontroller alle oppstartsbaner.> Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) control panel -> system -> advanced -> settings under startup and recovery husker ikke om det er helt likt på xp som i w7 på det men det er iallefall slik jeg gjør det her Endret 4. november 2010 av DrHawkins Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 når skal windows knappen + pause trykkes? Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 tusen takk for hjelpe oppgaven er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå