Gjest petter Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 føler for å ta det her anonymt så satser på at det går bra. har de siste dagene nå fått en litt vond lukt på henda. hjelper ikke å vaske de, og jeg lurer på om noen kanskje veit om en eventuell "infeksjon", virus eller forkjølelse kan være en av årsakene? jeg føler meg helt frisk ellers, og har ikkeno symptomer på at jeg begynner å bli forkjøla, men kanskje det kan være noe som ligger i kroppen? den andre årsaken jeg lurte på er om det kan komme av løk? jeg kjente lukta dagen etter jeg hadde spist et måltid med en del løk i. hørt at det blir igjen i kroppen på noe vis i motsetning til annen mat. lukta altså. det lukter jo ikke direkte løk av henda mine, men en variasjon av det lukter det dog litt. Petter. Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg skulle være kjekkas i kjemitimen en gang, og vise hvor sterk jeg var som fikk opp en flaske - med anilin. Det stinka dritt lenge etterpå. Har lest en del om virus, og kjenner virus som gir prikker på håndflate og føtter, men ikke som gir vond lukt. Hva lukter det da? Ammoniakk? Har du noen du kjenner som kan si om det lukter av ånden din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå