borninsin Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Heisann. Har nå jobbet ett halvt år med 120% stilling tilsammen i mine to jobber, føler at det eneste jeg gjør er jobbe, jobbe og jobbe å føler meg generelt sliten hele tiden.I tillegg har jeg skit dårlig betalt. Snakker 16000 etter skatt i mneden. Har tittet rundt etter jobber som lagerarbeider eller produksjonsarbeider, men finner ingen som har ledige stillinger. Har også lagt inn noen søknader på to store lagre her jeg bor, men er kun blitt tilbudt vikarstillinger når det er behov. Hva kan jeg gjøre? Og hvor kan jeg finne lister over lagre og produksjonsbedrifter her i Fredrikstad/moss/sarpsborg området? Takker for alle svar. Mvh Jan Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Ingen som har noen tips og råd å gi meg? Lenke til kommentar
jack_wolf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Heisann Jan Hmm, det første jeg tenkte på var gulesider.no.. der har de jo kart og greier, kansje du finner noe der ellers så kan du jo også prøve GOOGLE. søk på "produksjon bedrifter østfold" eller noe, bare prøve deg frem og surf litt rundt, så finner du sikkert en hel del:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå