Skrujernet Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vibrerin er chill. Rot med innstillingene til lydkortet, så skal du få se saker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Husker den gangen jeg hadde XFX'S Vibe Headset. Dedikert usb-port (eller batteri) bare for vibrering ^^ Ellers et grusomt headset! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Måtte bytte mic'en på Kave settet mitt etter 1 år's bruk, fikk den tilsendt i posten gratis etter og ha sendt en mail til Roccat. Bruker headsettet 5-6 timer om dagen og veldig fornøyd, virket tungt i begynnelsen, men det er nok den solide byggekvaliteten. Har aldri hatt ett gaming headset så lenge uten at det har gått istykker i leddene. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg har dette selv og syns det er kjempe bra til musikk, spilling og film...HVERTFALL film og spill. Jeg er kjempe fornøyd, skinnet på putene som sitter på selve høytalerne...det er litt kjipt, vurderer å kjøpe nye...er jo knapt en tusenlapp for veldig bra lyd...jeg har ingenting å sette ned på disse.Det faktumet at det er tunge er positivt syns jeg, hvis du bruker de litt får man ikke det så mye...jeg syns de sitter fantastisk på hodet og rundt ørene...aldri opplevd et bedre headset. God lyd i micen, klar og god lyd.Jeg har eid mange headset opp gjennom tidene, alt fra Icemat/steelseries osv, mye annet skrot også, har enda ikke testet andre sourround headset, så jeg kan ikke sammenligne de sånn sett.Man skal ikke spille veldig høyt i disse da...som alle andre høytalere så ødelegger du foringen rundt elementene om du spiller så tromhinna sprekker. Så om du er den som scorer 2 av 9 fordi du hører på drithøy musikk vil jeg heller ha gått for noe bedre.lang post ja....må bare legge til at det er dumt å sette musikk som et krav til disse, dette er laget for gaming og egner seg ikke like godt til musikk dog som jeg sa tidligere jeg syns de er bra nok, men jeg hører ikke på "onz onz onz" musikk da, så det utgjør kanskje forskjellen i hva slags standarer jeg har i forhold til mange andre. Til metal er de akkurat som jeg vil ha de. Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har Sound Blaster Arena Surround USB Gaming Headset allerede sammen med mitt Siberia som jeg fikk idag:) Skal ikke bytte ut noen av de, siden Creative-headsettet er noe av det beste jeg har prøvd og det brukes til spotify og gaming:D Siberia skal jeg mest bruke til mobiltelefon med vanlig musikk og kanskje ha med meg på LAN, bruke det på min bærbare noen ganger osv. Kan si at Komplett.no har tilbud på headsett nå. http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=4222 Fikk skaffet mitt Steelseries Siberia derfra og er fornøyd med prisen på 250 kroner eller 50%. Anbefales å ta en titt der. Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 hvordan justerer jeg på vibreringen på dette headsettet? og finnes det et prog. for justering av instillingene på det? og hva er forskjellen på game og movie modusene? håper på svar:) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 vibrering er avhengig av bassen. Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 ok:) noen som har peiling på de andre spørsmålene? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Uansett, med et OEM lydkort så blir lyden KJIP. i mine øyne (ører? ) så er det et must med et skikkelig lydkort sammen det dette headsettet, og sikkert de fleste andre headsett. Asus D2X sammen med dette er helt gull. både til Film, Spill og Musikk! ingenting å klage på. Endret 5. november 2010 av Simkin Lenke til kommentar
ketle Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Har hatt en mendge headset oppgjennom (er en gammel mann). Har også hatt Roccat sitt. Var ikke fornøyd og solgte det etter en kort stund. Det beste headsetet jeg har prøvd til under tusenlappen er uten tvil Beyerdynamic DT 234. https://prisguiden.no/produkt/41480 Endret 6. november 2010 av ketle Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Dette skal straks bestilles. Jeg har et stort hode. Vå får se hvordan det går Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Har hatt en mendge headset oppgjennom (er en gammel mann). Har også hatt Roccat sitt. Var ikke fornøyd og solgte det etter en kort stund. Det beste headsetet jeg har prøvd til under tusenlappen er uten tvil Beyerdynamic DT 234. https://prisguiden.no/produkt/41480 Dette må jeg skrive under på, som eier av *Roccat Kave *Beyerdynamics DT234 (x3) *AKG K271 *Audio-Technica ATH-M50 Synes lyden i AKG'ene er mer komplett til musikk, men DT234 overgår alt annet jeg har prøvd av headset med mic i den prisklassen. Lyden i Kave er "grei", men ubalansert og diskanten er skrøpelige greier. Utformingen med forsterkboksen midt på ledningen er utrolig irriterende, i tillegg til at den lager suselyd tvinner ledningen seg opp hele tida, og boksen detter i bakken hver gang jeg flytter på headsettet. I tillegg blir den varm og lukter svidd når man spiller høyt. Micen sluttet å virke etter et par måneder, virker bare hvis jeg jukker den til i ca. 3 minutter i en spesiell bøy. Har for øvrig ikke opplevd noe ubehag ved å ha på settet over lange perioder annet enn at det klemmer litt for mye. Søppelmodellene folk flest kjøper (Skullcandy, Logitech, Roccat, Beats og gud vet hva) og hyper opp på disse forumene får jo det slette lag når forum/sider som faktisk har peiling på hi-fi og et reellt referansegrunnlag tester de. Det eneste gaming-headsetet jeg har sett få positiv omtale i tillegg til DT234/MX300 er Creative Aurvana Live. Endret 23. november 2010 av Saftis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå