roffenn Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Her er en liten film vi lagde med mobil-kamera. (redigert på mac) Endret 5. november 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
nepsed Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Syns den var bra jeg. Veldig bra tema, sånn gjør at folk begynner å tenke litt. Kunne sikkert vært litt flere scener, som illustrere at jorda dør ut. Ellers bra bruk av sort og hvit, gjør alt litt dystert og fortapt. Godt jobba, ikke bare bare å lage en god film. Gleder med til jeg får ny pc og kan begynner å redigere film og bilder Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hvorfor er det gammeldags film i fremtiden? Og den musikken syntes jeg ikke passer inn. For meg gir den følelsen av det motsatte av hva filmen forsøker å si; håp og muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå