cslol Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 hei. skal kjøpe ny bærbar pc som jeg ska ha til og spille på eks:wow,cod black ops, og lignende. plis kom med forslag helst 6000 men kan presses opp til 7000 kr.i nød en gamer pc stasjoner. Lenke til kommentar
cslol Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 ok ingen svarer da kan dere si meg vilken av disse to som er best. http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=610598&sku=598005 Lenke til kommentar
Stormblaast Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 ville ikke kjøpt bærebar til det.... å bruke så mye penger på en laptop, som kommer til å få viftesvikt og som ikke klarer å kjøle ned cpu skikkelig når du sitter med den på fanget, eller med hendene på tastaturet... er ikke bra..! kjøp stasjonær... kankje micro ATX er noe for deg? (liten stasjonær) Lenke til kommentar
cslol Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 kanskje, men drar den spillene bra? (micro ATX) jeg er ute etter en god pc:) har acer aspire 6930 Lenke til kommentar
Stormblaast Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 micro atx er en netegnelse på størrelse på hovedkortet. Det som har noe å si for eventuell spilling og bruk er RAM, anbefaler 3Gb +, og en god CPU, jo flere kjærner jo bedre og jo mer hertz.. skjermkort har jo også litt å si.. skjermkortet har mest å si på bildekvaliteten, mens bra RAM og CPU gjør slik at pcn "runs smoothly".. er du slik at du liker å dra på LAN? er det derfor du skal ha laptop? Lenke til kommentar
Stormblaast Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344159 Denne Pcn er veeeldig fin! problemet er da at du må sette den sammen selv.... men om jeg husker riktig, kan du betale en liten sum, og få menneskene på komplett til å sette den sammen.. et annet minus er at du må instalere OS.. den gode nyheten er at Win7 er noe av det letteste jeg har vært borti! den fikser ALT av drivere for deg, så det eneste du trenger å gjøre er å sette inn cd i cdrom. her er en rimelig 64bit verson som gjør slik at du får utnyttet mer en 3Gb RAM Lenke til kommentar
spn85 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Dell har tilbud på Studio 17 nå; Intel® Core™ i5-460M Processor (2.53 GHz,3M) Ekte Windows® 7 Home Premium, 64bit, Norwegian 17.3” High Definition+ (1600x900) LED with TL 1 GB ATI Mobility Radeon HD 5650 4096 MB 1067 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 2024] 320GB (7,200rpm) Serial ATA Hard Drive DVD +/- RW Drive (read/write CD & DVD) with DVD Burn software PC-en leveres med 1 års hente- og returstøtte på maskinvare McAfee® Security Centre - 15 måneders beskyttelse - norsk Pris: 7290,- (før 8843,-) Kanskje litt i dyreste laget, men jeg har en bærbar fra Dell og må si jeg er veldig fornøyd med servicen Lenke til kommentar
Stormblaast Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 http://www.dustinhome.no/pd_5010332797.aspx?csref=pricecompare_kelkoo_1495&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=MICROSOFT+WINDOWS+7+PROFESSIONAL+64-BIT+ Lenke til kommentar
spn85 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 ville ikke kjøpt bærebar til det.... å bruke så mye penger på en laptop, som kommer til å få viftesvikt og som ikke klarer å kjøle ned cpu skikkelig når du sitter med den på fanget, eller med hendene på tastaturet... er ikke bra..! kjøp stasjonær... kankje micro ATX er noe for deg? (liten stasjonær) Jeg kjøpte en "gaming"-bærbar for ca. 3 år siden, og jeg angrer litt.. Den er tung å drasse med seg og du må ut med ganske mye for å få en fullblods "desktop-erstatter". Har tenkt å kjøpe meg en bærbar lettvekter som jeg kan ta med meg på skolen (maks 14"), og en stasjonær jeg kan spille litt på i tillegg. Enig i at du kanskje heller burde se på en stasjonær hvis du skal game mye Lenke til kommentar
Stormblaast Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 ville ikke kjøpt bærebar til det.... å bruke så mye penger på en laptop, som kommer til å få viftesvikt og som ikke klarer å kjøle ned cpu skikkelig når du sitter med den på fanget, eller med hendene på tastaturet... er ikke bra..! kjøp stasjonær... kankje micro ATX er noe for deg? (liten stasjonær) Jeg kjøpte en "gaming"-bærbar for ca. 3 år siden, og jeg angrer litt.. Den er tung å drasse med seg og du må ut med ganske mye for å få en fullblods "desktop-erstatter". Har tenkt å kjøpe meg en bærbar lettvekter som jeg kan ta med meg på skolen (maks 14"), og en stasjonær jeg kan spille litt på i tillegg. Enig i at du kanskje heller burde se på en stasjonær hvis du skal game mye kunne ikke sakt det bedre selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå