Gå til innhold

bærbar pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ville ikke kjøpt bærebar til det.... å bruke så mye penger på en laptop, som kommer til å få viftesvikt og som ikke klarer å kjøle ned cpu skikkelig når du sitter med den på fanget, eller med hendene på tastaturet... er ikke bra..! kjøp stasjonær... kankje micro ATX er noe for deg? (liten stasjonær)

Lenke til kommentar

micro atx er en netegnelse på størrelse på hovedkortet. Det som har noe å si for eventuell spilling og bruk er RAM, anbefaler 3Gb +, og en god CPU, jo flere kjærner jo bedre og jo mer hertz..

skjermkort har jo også litt å si.. skjermkortet har mest å si på bildekvaliteten, mens bra RAM og CPU gjør slik at pcn "runs smoothly".. er du slik at du liker å dra på LAN? er det derfor du skal ha laptop?

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344159

Denne Pcn er veeeldig fin! problemet er da at du må sette den sammen selv.... men om jeg husker riktig, kan du betale en liten sum, og få menneskene på komplett til å sette den sammen..

et annet minus er at du må instalere OS..

den gode nyheten er at Win7 er noe av det letteste jeg har vært borti! den fikser ALT av drivere for deg, så det eneste du trenger å gjøre er å sette inn cd i cdrom.

her er en rimelig 64bit verson som gjør slik at du får utnyttet mer en 3Gb RAM :)

Lenke til kommentar

Dell har tilbud på Studio 17 nå;

• Intel® Core™ i5-460M Processor (2.53 GHz,3M)
  • Ekte Windows® 7 Home Premium, 64bit, Norwegian
  • 17.3” High Definition+ (1600x900) LED with TL
  • 1 GB ATI Mobility Radeon HD 5650
  • 4096 MB 1067 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 2024]
  • 320GB (7,200rpm) Serial ATA Hard Drive
  • DVD +/- RW Drive (read/write CD & DVD) with DVD Burn software
  • PC-en leveres med 1 års hente- og returstøtte på maskinvare
  • McAfee® Security Centre - 15 måneders beskyttelse - norsk

Pris: 7290,- (før 8843,-)

Kanskje litt i dyreste laget, men jeg har en bærbar fra Dell og må si jeg er veldig fornøyd med servicen :)

Lenke til kommentar

ville ikke kjøpt bærebar til det.... å bruke så mye penger på en laptop, som kommer til å få viftesvikt og som ikke klarer å kjøle ned cpu skikkelig når du sitter med den på fanget, eller med hendene på tastaturet... er ikke bra..! kjøp stasjonær... kankje micro ATX er noe for deg? (liten stasjonær)

Jeg kjøpte en "gaming"-bærbar for ca. 3 år siden, og jeg angrer litt.. Den er tung å drasse med seg og du må ut med ganske mye for å få en fullblods "desktop-erstatter". Har tenkt å kjøpe meg en bærbar lettvekter som jeg kan ta med meg på skolen (maks 14"), og en stasjonær jeg kan spille litt på i tillegg. Enig i at du kanskje heller burde se på en stasjonær hvis du skal game mye :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en "gaming"-bærbar for ca. 3 år siden, og jeg angrer litt.. Den er tung å drasse med seg og du må ut med ganske mye for å få en fullblods "desktop-erstatter". Har tenkt å kjøpe meg en bærbar lettvekter som jeg kan ta med meg på skolen (maks 14"), og en stasjonær jeg kan spille litt på i tillegg. Enig i at du kanskje heller burde se på en stasjonær hvis du skal game mye :)

kunne ikke sakt det bedre selv! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...