Weir Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Har da fått ny harddisk og fått installert *Virus på nytt. Og nettopp nå fikk eg en to tre fire fem bsod i en clean install -.- *vista Endret 12. november 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Bedre sent enn aldri, du skulle kjørt en med remap. Dette vil somregel fikse sektorer som bare har krøllet seg, og vises som ødelagt. Utrolig nok så hender det. Problematikken da er at man kan få BSOD om Windows ligger rundt den sektoren. Hvordan du fikk hele fem BSOD i løpet/etter av en CLEAN install skjønner jeg ikke. Må nesten spørre hvor du har fått tak i platen du installerer fra. Endret 15. november 2010 av Lednar Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Eg har funnet ut att det er Steam som forutsaker bsod. Har tatt kontakt med steam support og venter på svar Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Heh, tidlig på morgenen. Leste "iløpet", ikke "etter". Men ja, god ide. Lykke til. Husk, om du mener problemet ditt er løst her, så trykk på "Løst" knappen. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Trykte på den ett par ganger for ett par dager siden, ingen reaksjon. Får prøve en gang til nå Edit: ingen reaksjon nå heller :/ Endret 15. november 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Du har tydeligvis ikke "kraften" i deg lille Padavan, men la meg fikse problemet for deg og sette tråden som løst inntil videre ^_^ Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Malvado skrev (På 15.11.2010 den 15.33): Du har tydeligvis ikke "kraften" i deg lille Padavan, men la meg fikse problemet for deg og sette tråden som løst inntil videre ^_^ Padavan? Høres ut som en fornemmelse :O Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Padawan : Definitivt ikke ment som en fornærmelse ;-) Forresten når det gjelder slike problemer så er det lurt å bli godt kjent med hendelseloggen i Administrative panel (Kontrollpanel) der finner man ofte ut årsak til en del krasj. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå