bunnymann Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 hei. jeg har dette skjermkortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=479065&view=detailed og jeg lurte på om jeg kunne kjøpe et nytt 4890 skjermkort, som ikke er akkurat det samme, og kjøre disse i Cross fire? Mvh benjamin Lenke til kommentar
bunnymann Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 okai:d også lurte jeg på om jeg da kan koble til 4 skjermer fordi jeg da får 4 dvi inganger?(får jeg ikke det? 2+2=4:P) Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Er bare det øverste kortet du kan koble opp skjerm til. Tror uten å vite sikkert , men 4890 støtter vel bare 2 skjermer. Crossfire vil i prinsippet si at kortet i PCIE1 bruker resursene til kortet i PCIE2 d.v.s. at utg. på PCIE2 er disablet. Så teknisk sett lager du et kort av 2. Lenke til kommentar
bunnymann Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 okai. tusen takk for raske svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå