Gå til innhold

Kamptråd - Rosenborg Ballklub vs Atletico Madrid 4/11 (1-2)

DJ_Dark

7 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

• Rosenborg Ballklub
      2
    • Uavgjort
      2
    • Atletico Madrid
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jeg hjemme fra kamp. Har tre åpningsord: FOR ET RAN!

Herregud så jævlig ufortjent dette her var. Førstemålet hører jeg er offside, og derfra og ut førsteomgangen var dommeren håpløs. Garantert fra Molde. Er ikke ofte kjernen synger "Dommer'n e fra Molde" etter 20 minutter. Vi var ikke milevis bak Atletico i første, så jeg hadde troen på andreomgangen. I andreomgangen eier vi Spanjolhorene i 40 av 45 minutter, før en kjedelig fordel av ball gjør at de scorer. Fra min vinkel på Kjernenfeltet så det ut som et velplassert skudd, og ikke mye Ørlund kunne gjøre med. Hva mener dere andre?

Uansett, så forbanna ufortjent. Vi spiller kanskje en av våre bedre omganger i år, men klarer ikke å få uttelling, også klarer de å score ut av ingenting. Skuffet som faen, men stolt over at gutta sto på og jobbet. Men hvorfor i faen gjorde du ikke noen bytter på slutten Eggen? Olsen, Jamtfall, hvor ble det av de?!

Vet ikke hvordan gruppa ser ut nå, men avansement er vel rimelig umulig etter tap i dag?

EDIT: Nå skal jeg trøstespille litt FM som jeg fikk i dag... Og Cola :blush:

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Ikke enig der. RBK styrte kampen i store deler, men vi mangler jo samspillet og rutinen Atletico har i angrepet og forsvaret. Tror vi får se det litt i en annen sammenheng når Real Madrid dasser Atletico til helga. På midtbanen var vi i mesterklasse i dag. Har ikke sett slikt samspill siden Sapara spilte. Annan/Sarè gjorde jobben defensivt. Henriksen og Skjeldbred spilte i nydelig harmoni med backene. Iversen kom ned i banen og hjalp også til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...