Gå til innhold

Kamptråd - Rosenborg Ballklub vs Atletico Madrid 4/11 (1-2)

DJ_Dark

7 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

• Rosenborg Ballklub
      2
    • Uavgjort
      2
    • Atletico Madrid
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Planla å se fotball, men de viste tydeligvis NOKAS-filmen på Viasat4 i steden for...

Fy faen

Funnyboj..

AM. Gjorde en god jobb og vant dermed. RBK gjorde virkelig en god innsats, men manglet trøkket ett par ganger i kampen og da blir det ikke mål. De hadde såpass mange sjanser, så at når de bommer på de beste av dem kommer det ikke som en bombe at de taper.

Det første målet til AM. så veldig ut som offside for min del. Men det ble jo regnet som mål så da må man bare godta det..

Jeg synes RBK gjorde en god jobb, og ble egentlig ikke så veldig skuffet siden de putta et mål. Ha i bakhodet at de sist kamp spilt 0-0 mot Kongssvinger sist gang - og de rykket ned til 1. Divisjon etter kampen.

Dommeren var garantert fra molde! Fy faen til makkverk har jeg ikke sett på lenge. Øvrebø og Hauge overgår den dritten der..

Han var fra Russland.. :p

Lenke til kommentar

På den mer positive siden så syns jeg Rosenborg storspilte på en måte jeg ikke har sett på lenge, lenge. Det var fart, spenning og mye moro, selv om uttellingen uteble. Når det er sagt så er det noe som aldeles ikke stemmer på topp. Jeg syns det er katastrofalt dårlig uttelling på masse store sjanser. :hrm:

Men Markus Henriksen da, for en fotballspiller i en alder av 18!

Lenke til kommentar

På den mer positive siden så syns jeg Rosenborg storspilte på en måte jeg ikke har sett på lenge, lenge. Det var fart, spenning og mye moro, selv om uttellingen uteble. Når det er sagt så er det noe som aldeles ikke stemmer på topp. Jeg syns det er katastrofalt dårlig uttelling på masse store sjanser. :hrm:

Men Markus Henriksen da, for en fotballspiller i en alder av 18!

I'l sign that!

Henriksen er verdt sin vekt i gull. Virkelig up and comming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...