CommanderKeen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ifølge Twitter-melding. Les mer Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Blir spennende... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kutt ut bullshiten, Dice og bruk mer energi på å få bf3 til å leve opp til hypen dere gir! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Meh, får håpe det ikke blir et Play for free spill. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kutt ut bullshiten, Dice og bruk mer energi på å få bf3 til å leve opp til hypen dere gir! Hva betyr det egentlig for BF3 om ett annet EA studio utvikler ett annet spill under Battlefield navnet? Easy studios != DICE... Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) MrLee, vel.. hadde ikke frostbite motoren kommet i noen spill før Battlefield 3 ville det gjort Battlefield 3 ganske revolusjonært bare alene pga sprenge ting funksjonen. Slik er det også med andre funksjoner, EA er for pysete og vil teste ut alt før BF3 kommer. Så er redd for at når det endelig kommer så blir mange meget skuffet Endret 4. november 2010 av Kjetil.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Håper ikke det blir noe mer Bad Company 2, det er ikke Battlefield. Ser ut som Battlefield døde etter BF2. Dessverre. Skal de imponere meg får de komme med et spill lignende Command & Conquer: Renegade, bare tilbake i BF1942-setting . Bare det ikke blir et generisk fps som vi har fått så altfor mange av de siste åra . Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg tipper det blir en fortsettelse av Bad Company 2. Men det jeg synes hadde vært gøy, er om det hadde kommet en fortsettelse på Battlefield 2142, har hatt det mye gøy med det spillet. Battlefield 2143. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Håper ikke det blir noe mer Bad Company 2, det er ikke Battlefield. Ser ut som Battlefield døde etter BF2. Dessverre. Skal de imponere meg får de komme med et spill lignende Command & Conquer: Renegade, bare tilbake i BF1942-setting . Bare det ikke blir et generisk fps som vi har fått så altfor mange av de siste åra . Joda, jeg syns bad company hører til serien, men de er litt på villspor. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Tipper det er battlefieldforfree det er snakk om.. Gleder meg jeg http://battlefield.play4free.com/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Det ser ut som Battlefield 2? I så fall stilig om de pusser litt på det og gir det ut gratis. Endret 5. november 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 japp. Mappen som vises der er Strike at Karkand som vi kjenner ganske godt fra Battlefield 2 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det der er prikk likt Battlefield 2 ja. Kjenner igjen banen også, Strike at Karkand om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Bare for å få flere spillere til å skaffe seg BF3. Men ellers... så helt likt ut som bf2. Om det er SOM BF2, så gleder jeg meg Endret 5. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Vil ha nytt Battlefield Vietnam! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 det "kommer" som oppdatering til BC2.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 w000000t! BF2 jo! Blir råflott. De sa det er deeply connecta til BF3 også... lover bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg