Roman22Norge Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) jeg har ingen peiling. jeg vil gjerne gå inn i forsvaret(jeg er innkalt)får så gå på mine studier som tollapsirant.(ja, det er kult det) MEN! kan jeg utsette plass? gider de å holde av? går det idet hele tatt? Jeg er usikker, men jeg gider ikke å loke rundt i hæren når jeg er ferdig med tollerskolen, da er jeg liksom "lei", og da er forsvaret uuuut. Så, mitt mål er å ta det fortest mulig. Jeg har ikke ringt eller spurt folk på tollerskolen, men har tenkt på det, om det trengs folk eller ikke. Spørsmålet er annet hvis jeg ikke får plass, da ruller jeg meg inn til forsvaret, men hvis jeg får. ....vl jeg gjere at plassen skal vente på meg til jeg kommer? eller det det en luksus de felse kan bare drømme om? håper på svar i år folkens, er ny her, vet ikke "forumreglene" eller noe sånt. Bare ikke lek "forumpoliti", , hater det PS.jeg skrev bare i all hast, jeg er ikke en elendig gramatikk dude med 1 i norsk Endret 4. november 2010 av Roman22Norge Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Skriv en søknad om frysning av plass der du har en rett kopi av innkallelsen verre er det ikke Får du et nei er det vel ikke vanskelig å søke på nytt neste år eller er det noen regler og slikt? Det som i hovedsak skjer er at det er noen andre som får plassen din det året du er i hæren mens du igjen har garantert plass neste år da du bare sender brevet du fikk ifra skolen og ber om å få din reserverte plass. Endret 4. november 2010 av Zimmerh Lenke til kommentar
Roman22Norge Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 jaha, det hørtes fornuftig ut det du, jeg har forresten snakka med rådgiver på VG skolen, så hun skulle se. Mne absolutt et godt argument du, jeg tar det i bakhodet. Jeg skla nemlig på GSV, altså på et KALDT sted, så, jeg blir nok ekstra bitter om ting skjærer seg mer enn som så. PS: Sesjonen min var merkelig...JEg er russer, og jeg ble så VARMT motatt at jeg ikke skulle tro det selv...nesten som jeg ble akseptert før jeg satte foten innenofor sesjonslokalethehe Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg strøyk på 3 eksamener, tar 2 av dem opp igjen nå i slutten av november og det tredje etter militæret en gang (kanskje i militæret?). Skal inn i militæret i mars og være der ett år. Er jo ikkje noen vits å søke for meg, har jo ikke noe vitnemål før jeg består på alle 3. Skal jeg bare søke på sykepleier linja som jeg vil på etter militæret og etter jeg har bestått på alle? Lenke til kommentar
Roman22Norge Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Og det spør ud MEG om? dt er du som har invadert formumrommet mitt! Jeg er ikke sikker, men kanskje du må ta det etter...vet ikke om de har noen sykepleier greier der.. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det er bare å søke i vei på begge to det verste du kan få som svar er nei Selvom det kanskje ikke er så morsomt vil det jo ikke bli noe mer rabalder for deg kjetil om du ikke har alle fagene i orden. Og Trådstarter det er bare å sende en søknad med en rett kopi av inkallelsen så skal du nok se at det ikke er så stort problem husk at førstegangstjenesten ikke akkurat er noe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå