Gå til innhold

HOVEFESTIVALEN 2011! - La oss varme opp!


Tunky

Hove 2011  

84 stemmer

  1. 1. Skal du på Hove 2011?

    • Ja, uansett hvilke band som blir booket.
    • Mest sannsynlig, men avventer og ser på booking
    • Nei, skal ikke.
    • Jeg er ansatt i Hove Republic AS, så jeg har nesten ikke noe valg
    • Ja, som frivillig/crew/band


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg er veldig skuffa over bandslippene. Hove bruker å ha bedre band enn andre norske festivaler, men av de som er anonsert til nå ser det dårlig ut. Er kun all time low jeg liker. Men som headliner, hm. Begynner å bli skeptisk til hva resten vil bli.

Endret av knottsau
Lenke til kommentar

Leste i kommentarfeltet på Facebook at KoL var på Quarten i '03 så da er de utelukket. Dessuten så må jo de være et av de mest diskuterte bandene på forumet der. :p

 

Som sagt tidligere så setter jeg en knapp Linkin Park. De har et par festivalkonserter i samme tidsrom og har aldri vært i Norge før. Hvis det er Blink-182 som noen spekulerer på blir jeg skikkelig skuffa, haha.

Lenke til kommentar

Må si jeg er veldig skuffa over bandslippene. Hove bruker å ha bedre band enn andre norske festivaler, men av de som er anonsert til nå ser det dårlig ut. Er kun all time low jeg liker. Men som headliner, hm. Begynner å bli skeptisk til hva resten vil bli.

All Time Low skal ikke være noen headliner..

Ah, trodde de som var nevnt her skulle være headlinere. Men da blir det hele mer logisk. Men uansett, ikke begeistret for bandslippene. Håper på noe bedre etter hvert.

Lenke til kommentar

Har Foo Fighters vært i Norge da? Selv om det skrives på forumet at de har ferie under Hove er det mulig at de har ombestemt seg, og lagt en tur til Norge i ferien? :)

 

Ellers hadde det ikke vært feil å få sett Blink 182 eller Linkin Park heller. Er riktignok noen år siden jeg hørte på de banda, men moro å se igjen gamle favoritter.

 

All Time Low tror jeg kan bli gøy! Så de på et lite sted i Oslo for 3-4 år siden. Var kanskje 40-50 personer i publikum. De har blitt mye større enn det de var, og kan bli moro å se om de gjør et like bra show foran mange mennesker på hove som de gjorde i Oslo.

Lenke til kommentar

Jeg drømte her en natt at de lanserte Linkin Park, og at jeg falt om på gulvet og gråt ekstatisk da jeg leste det. Jeg synes jo faktisk Linkin Park skylder oss et besøk, i og med at de egentlig skulle spille på Norwegian Wood i 2003, men måtte avlyse fordi Chester ble syk. Tror faktisk jeg falt om på gulvet og gråt den gangen, også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg drømte her en natt at de lanserte Linkin Park, og at jeg falt om på gulvet og gråt ekstatisk da jeg leste det. Jeg synes jo faktisk Linkin Park skylder oss et besøk, i og med at de egentlig skulle spille på Norwegian Wood i 2003, men måtte avlyse fordi Chester ble syk. Tror faktisk jeg falt om på gulvet og gråt den gangen, også.

 

Jeg hadde mareritt om at Blink kom i stedet for Linkin Park. Da begynte jeg å gråte. :p

 

 

Turns er kult! Forøvrig utrolig morsomt å lese Twitter-meldingene til scenekidsa som ikke har hørt om småbandene som blir booka :)

 

Haha, ja! Både på Twitter og på Facebook...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...