Gå til innhold

HOVEFESTIVALEN 2011! - La oss varme opp!


Tunky

Hove 2011  

84 stemmer

  1. 1. Skal du på Hove 2011?

    • Ja, uansett hvilke band som blir booket.
    • Mest sannsynlig, men avventer og ser på booking
    • Nei, skal ikke.
    • Jeg er ansatt i Hove Republic AS, så jeg har nesten ikke noe valg
    • Ja, som frivillig/crew/band


Anbefalte innlegg

Noen her som var på Bright Eyes? Var relativt ukjent for meg men jeg likte det. Lurer på hva den akkustiske sangen som varte en god stund heter? Var både full og i gledesrus etter Brandon Flowers så husker ikke strofer fra sangen.

Jepp, bra konsert, selv om jeg dessverre ikke fikk med meg hele. Bright Eyes er knall.

 

Tipper det er denne du er ute etter:

 

http://www.youtube.com/watch?v=5aZh261KZWI

 

Sinnsykt bra låt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har egentlig bare hørt I'm Wide Awake, It's Morning. Enkeltlåtene jeg har hørt fra de andre albumene har vært skuffende. IWAIM er til gjengjeld et strålende album, tho. At The Bottom of Everything, First Day of My Life, Road To Joy, Poison Oak og selvfølgelig Lua utmerker seg spesielt.

 

Edit: @Big Tone

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Will check it out! :)

 

@ Ashley Young: Flowers spilte to killers sanger; read my mind og Mr. Brightside. Mr. Brightside var for øvrig en helt ny versjon som var like bra, om ikke bedre :)

 

Ny og ny, den er en versjon av den som er på Sawdust :)

Aight! Har faktisk aldri hørt skikkelig igjennom plata, bare en rask gjennomhøring for lenge siden. Kanskje det skal revurderes :)

Lenke til kommentar

Will check it out! :)

 

@ Ashley Young: Flowers spilte to killers sanger; read my mind og Mr. Brightside. Mr. Brightside var for øvrig en helt ny versjon som var like bra, om ikke bedre :)

 

Ny og ny, den er en versjon av den som er på Sawdust :)

Aight! Har faktisk aldri hørt skikkelig igjennom plata, bare en rask gjennomhøring for lenge siden. Kanskje det skal revurderes :)

 

Det bør du. Det er mange perler der som dessverre er gjenglemt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Veldig fornøyd med Hove i år, som alltid. Ikke det beste av de fem årene, men fortsatt fantastisk. Det er noen ting som fortsatt kan utbedres (og som også vil bli bedre).

 


  •  
  • Festivalinngangen fra Camp Sør kunne vært bredere, her må det gå litt fortere. Ofte veldig store køer her. Tror det er plass til en sluse til på venstresida?
     
  • Med kjøretillatelse på hele området og alle porter burde ting gå knirkefritt. Vi var avhengig av dette da vi måtte frakte en del filmutstyr til og fra forskjellige områder. Hovefestivalens vakter respekterte tillatelsen og behovene våre, og alt gikk fint der. Men vi hadde store problemer med en kvinnelig Pro Sec-vakt som ikke kunne gjøre jobben sin.
     
    Hun nektet å slippe oss gjennom inngangen nede mellom amfiet og Hovescenen, slik at både vi som jobbet med film og til og med pressesjefen ikke fikk gjort jobben vår. Hun hadde ingen grunn, og vi måtte bli stående en halvtime og diskutere og ringe. Denne vakten var veldig aggressiv og mente vi hadde kalt henne "fittetryne", noe vi absolutt ikke hadde gjort.
     
  • Køen inn til campen på søndag ble altfor lang, folk måtte stå i timesvis. Dette må utbedres. Det ble ikke forventet at så mange skulle komme samtidig, sånn at kapasiteten ble sprengt. Ian kommenterte det og sa at dette heldigvis skal utbedres til neste år.
     
  • Hoves svakeste år bookingmessig. Men det var fortsatt bra.
     
  • Prisene på mat var økt mye, og det som tidligere var overlevbare priser hadde blitt altfor dyrt.

 

Ellers var det meste helt konge som vanlig! Jeg koste meg glugg ihjel selv om jeg jobba omtrent 20 timer dagen og fikk lite søvn. Ganske heldige med været selv om det pøsa på en dag. Se opp for Hovefilmen og musikkvideo med Robyn fra Hove etterhvert! :)

Lenke til kommentar

Det eneste som irriterte meg var under Kaizers-konserten. Vi ville inn foran scenen, men vaktene som sto ved porten hadde ikke den minste kontroll på hva de drev med. Etter å ha stått der i noen minutter og sett folk komme ut av alle slusene spør vi om noen noengang slipper inn og ikke bare ut. Nei, vi måtte gå over til den andre slusen for å komme inn, denne var bare for å gå ut. Greit. Vi flyttet oss over til den andre slusen, spurte hu dama som sto der og fikk det samme svaret.

 

Igjen gikk vi tilbake til han første vakten, men han sa at han ikke turte å slippe noen inn fordi det var hu dama som hadde ansvaret for slusene. Da gikk vi over til hun igjen, men fortsatt var det ingen som kom inn. Nå rant det folk ut ifra alle slusene, og det hadde det gjort i gode ti minutter. Vi fikk aldri høre noen annen grunn enn at de begge trodde de slusene de hadde ansvar for var utganger. SE PÅ HVERANDRE DA! DERE SLIPPER JO UT FOLK BEGGE TO! HELE TIDEN!

 

Etter 15 minutter fikk vi omsider kommet oss igjennom. Takk :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...