Gå til innhold

HOVEFESTIVALEN 2011! - La oss varme opp!

Tunky

Hove 2011  

84 stemmer

1. 1. Skal du på Hove 2011?

• Ja, uansett hvilke band som blir booket.
    • Mest sannsynlig, men avventer og ser på booking
    • Nei, skal ikke.
    • Jeg er ansatt i Hove Republic AS, så jeg har nesten ikke noe valg
    • Ja, som frivillig/crew/band

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kamerautstyr og andre nødvendigheter er pakka ned! Avreise 06:00! Endelig. Hove for femte året på rad, det blir jo en tradisjon :)

Så speilrefleks er visstnok for "profesjonelt" til at det er tillat inne på festivalområdet om jeg leser riktig? WHat the hell? Jeg er da for faen ikke noen profesjonell fotograf, jeg vil bare ha noen kule bilder fra festivalen.

Du kan ha med speilrefleks på campen, men inn på festivalområdet er regelen at så lenge du kan bytte objektiv på kamerahuset så får du det ikke med inn, dessverre. Regelen er nok satt sånn for å unngå forskjellsbehandling og surr, det var mye styr med det i 2009 husker jeg. Da kunne man ha med speilrefleks så lenge det kun var et standard kit-objektiv mener jeg å huske. Ikke alle vaktene hadde like kamerapeiling, så folk fikk med seg mye forskjellig inn.

Lenke til kommentar

Viss ikke du har noen som er veldig greie og holder av en plass må du nok sove i en av campene lengst vekke. Foreslår enten du har noen som kan sette opp lavoen for deg, eller om du kan reise tidligere og sette opp hvis du ikke bor langtifra

Lenke til kommentar

Du kan ha med speilrefleks på campen, men inn på festivalområdet er regelen at så lenge du kan bytte objektiv på kamerahuset så får du det ikke med inn, dessverre

Da blir det nok ikke til at jeg tar med noe kamera. Er lite lysten på å legge det igjen noe sted.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Hva spilte Chase and Status?

Er litt pissed på vennene mine som ikke gadd å dra på Hove, mye bra i år :(

Lenke til kommentar
Engangskamera! :love:

Jeg så deg faktisk da du satt og spiste pizza i nullområdet. Mehehe.

Uansett - Hove var litt skuffelse for meg i år. Noen irritasjonsmomenter var manglende toalett og dusj-muligheter som ikke så ut som et slumområde i Brasil, det var mye stjeling av stoler, telt og lignende, i tillegg til at det var køer overalt.

Meget irriterende å må ta en tur på ramma, for så å se at dritt og papir renner over, og det mangler papir i dispenseren. Siste dagen inne på guttetoalettet var rett og slett forferdelig. Så og si alle doene var tette, og det rant piss og dritt på gulvet.

Greit nok - festivallivet er skittent og primitivt, men er det noe jeg ønsker forbedret, er det bedre toaletter og dusjer.

I tillegg var det mye idioter i campen der vi bodde. Folk pissa på teltene våre, stjal stoler og løp inn i teltet vårt flere ganger.

Jeg gikk ut og kjefta på han som pissa på teltet vårt, og da ble jeg bare bedt om å holde kjeft og ble truet med bank av alle de andre i campen deres.

Blir nok ikke Camp Sommerfugl neste år.

Endret av Zeromac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi badet istedenfor å dusje. Var en fin liten plass litt inn i skogen som var perfekt for svømming og grovrens. Ellers kjørte vi en tur om dagen til "byen" for å kjøpe øl og slik at de som hadde holdt seg kunne slippe løs magen på skikkelige toaletter. Rett bak teltet vårt hadde vi en vanndam som ble brukt som pissoar og rundt oss var det bare hyggelige folk. Verre med at folk i vår egen camp begynte å krangle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...