Gå til innhold

HOVEFESTIVALEN 2011! - La oss varme opp!

Tunky

Hove 2011  

84 stemmer

1. 1. Skal du på Hove 2011?

• Ja, uansett hvilke band som blir booket.
    • Mest sannsynlig, men avventer og ser på booking
    • Nei, skal ikke.
    • Jeg er ansatt i Hove Republic AS, så jeg har nesten ikke noe valg
    • Ja, som frivillig/crew/band

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle jeg jobbet som frivillig måtte det vært noe jeg var ferdig med før festivalen eller kunne bidratt med etter festivalen. For eksempel rigging. Men det var en drittjobb i følge en kamerat. MYE jobb og strev for 1800 kroner.

Det var vell på grunn av at veldig få møtte opp :(

ene vakten jeg skulle ha, var det "bestilt" 12 vakter. Det kom 2 (dagen før festivalen).

Dersom folk møter opp blir det ikke så mye og gjøre på den enkelte.

Lenke til kommentar

Kan forresten anbefale vakthold, trivilig gjeng og ikke de tunge løftene som er på rigg, man kan også jobbe før og etter der,

Før/etter er det mest meste port/objekt vakthold. Mens under er det mye streif samt porter (vase rundt). Mange hyggelige folk er det der også.

Lenke til kommentar

Bookingsjefen på Hovefestivalen slutter (Toffen Gunnufsen)

Er litt redd for konsekvensene av dette, Toffen har et helt sykt nettverk å booke fra, men til gjengjeld så har Melvin Benn, eier av Festival Republic, også et stort nettverk. Håper ikke Hove blir nedprioritert, men han har jo en del penger der...

Ikke undervuder Melvin sitt nettverk. (Melvin eier Hove), Han eier også Reading og Leeds festival i England.

Lenke til kommentar

Sant, men jeg tror nok Toffen brenner (brant) mere for Hove enn Melvin. Tror sammarbeidet mellom de to var det beste for oss, men kanskje ikke for de/Toffen...

EDIT: Artistene som har gjestet Hove har vel vært mindre profilerte under Melvin, men det kan jo godt ha med budsjett å gjøre for hva jeg vet...

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

Toffen skal mest sannsynlig fortsette å booke også for Hove, men nå som innleid konsulent. Husk også at Toffen ikke har vært den eneste som har jobbet med bookingen i Hove tidligere. Tviler ikke et sekund på at vi fortsatt får servert artister på størrelse med Muse, The Killers, Jay-Z og Arcade Fire på Hove.

http://agderposten.no/article/20101124/HOVEFESTIVALEN/101129970/1004/ABONNEMENT

http://www.fvn.no/festivaler/article810653.ece

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...