Gå til innhold

HOVEFESTIVALEN 2011! - La oss varme opp!


Tunky

Hove 2011  

84 stemmer

  1. 1. Skal du på Hove 2011?

    • Ja, uansett hvilke band som blir booket.
    • Mest sannsynlig, men avventer og ser på booking
    • Nei, skal ikke.
    • Jeg er ansatt i Hove Republic AS, så jeg har nesten ikke noe valg
    • Ja, som frivillig/crew/band


Anbefalte innlegg

Bare si det til han, face to face? Må selvsagt få alle med på det da.. Men hvis alle klarer avvise ham bør da det ordne seg. Finner han på noe tull er det alltids vakter rundt

Problemet der blir at denne karen her som sagt er en major douchebag, og veldig brautende av natur så det blir garantert trøbbel. Kanskje ikke på Hove men senere. Og i ei bygd med 5k personer i så er det veldig lett å møte på han ute, spesielt når han er i samme aldersgruppe. Ikke det at noen av oss er direkte redd for karen, men jeg er lite keen på å lage trøbbel egentlig. Men om det må til, så får vi vil gjøre det. Vet uansett en ting, jeg camper ikke med han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Problemet der blir at denne karen her som sagt er en major douchebag, og veldig brautende av natur så det blir garantert trøbbel. Kanskje ikke på Hove men senere. Og i ei bygd med 5k personer i så er det veldig lett å møte på han ute, spesielt når han er i samme aldersgruppe. Ikke det at noen av oss er direkte redd for karen, men jeg er lite keen på å lage trøbbel egentlig. Men om det må til, så får vi vil gjøre det. Vet uansett en ting, jeg camper ikke med han.

Det er jo han som lager trøbbel, ikke du? Evt. får dere bare reise ned på søndagen og campe langt pokker i vold opp i et hjørne av campen slik at han ikke finner dere?

Lenke til kommentar

Han lager trøbbelen, korrekt. Men jeg er lite keen på at han skal starte noe hatkrig mot oss i campen pga vi ikke liker han. Dessverre så er det slik i hjembygda mi der 90% er aper at man ikke kan mislike noen uten at de skal "ta" deg. Reiser inn på søndagen ja, så får vel bare kjøre på med noe slikt, skal klare en uke med han så lenge jeg tar noen lengre pauser. Er tross alt der inne for å ha det greit :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Speaking of camping: Jeg skal campe med noen karer jeg traff på Hoveforumet. Chatter med den ene på Facebook as we speak:

Han vil smugle med seg sprit inn på området:

nei ass

bare å legge den i boxeren vt

de kjekker jo ikek der

 

Hjelp.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Har et litt off topic spørsmål, men slenger det inne her for jeg føler det ikke trenger en ny tråd. Jeg har nettopp fått meg sommerjobb og jeg lurte på om det er veeeeldig dumt å spør om fri til hovefestivalen rett før jeg skal begynne? Jeg har ikke fått satt opp vakter ennå siden de ikke hadde tid til å gjøre det når vi egentlig skulle det i forrige uke. Så er det veldig negativ å ta det opp tror dere?

Lenke til kommentar

Jo det er jo sommerjobb, men jeg ga ikke beskjed på intervjuet om at jeg skulle på hove når de spurte om jeg hadde noen planer for sommeren. Jeg sa at jeg vurderte det, men at det var lagt litt på is. Tror dåg vi var sånn 22 nye sommer vikarer som skulle jobbe der, så tror ikke akkurat det er for få folk. Men greia er jo å få planlagt vakter osv. og i tillegg så er det jo midt i opplærings perioden.. Får ringe inn i morgen å høre hva de har å si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvorfor ikke bare tømme over på plastflasker slik han over meg foreslår? Skal være ei temmelig lita spritflaske atpåtil for at den skal gå umerka igjennom.

Det er snakk om å smugle sprit inn på selve konsertområdet, ikke campen.

 

E:

Noe jeg forøvrig syns er forkastelig og helt unødvendig.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Og hvorfor camper du med dem her? :p

Jeg stiller meg selv akkurat det spørsmålet igjen og igjen desto mer jeg blir kjent med dem.

Milanjo, skjønner du nå hvorfor jeg sto over tilbudet om å campe sammen med dem? :whistle:

Jepp. Problemet som sådakt er at han ene visstnok har fått det for seg at vi tre er bestekompiser som alle skal henge sammen i tykt og tynt, noe jeg ser på som en utfordring. Siden vi har avtalt å campe sammen er det liksom ikke rom for endring i planene, så jeg tenker at så lenge jeg holder lav profil og er imøtekommende og tolerant vil det ordne seg. Jeg får bare forholde meg til disse menneskene som småbarn som aldri har vært på festival før, noe som forøvrig stemmer.

 

Men som sagt, får ikke mer morro en man lager selv! Jeg skal uansett se de konsertene jeg vil, så får disse folka bare gjøre det beste ut av det. Poenget med å campe med de var for min egen del å bli kjent med nye mennesker, lite visste jeg at de var så keene på å knytte seg til totalt fremmede. :p Vel vel, det blir uansett en opplevelse!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...