Gå til innhold

HOVEFESTIVALEN 2011! - La oss varme opp!

Tunky

Hove 2011  

84 stemmer

1. 1. Skal du på Hove 2011?

• Ja, uansett hvilke band som blir booket.
    • Mest sannsynlig, men avventer og ser på booking
    • Nei, skal ikke.
    • Jeg er ansatt i Hove Republic AS, så jeg har nesten ikke noe valg
    • Ja, som frivillig/crew/band

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Haha, jeg blir med! I det minste verdt et forsøk. Morsomt om vi får til noe annet en å bare sosialiseres, stemte derfor for grilling. (:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Noe tips til ekstra ting man burde ha med? vi tenkte på sånn basseng, noen andre forslag ?

Hvor pøken skal dere få vann fra? Dusjen?

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det er en mulighet å "nekte" noen å campe med deg? Tidenes douchebag ifra bygda her har akkurat bestemt seg for at han skal inn på hele festivalen, og siden kompisgjengen min har snakket ganske løst om dette rundt forbi i bygda på fester og over facebook o.l at vi skal fyre camp på Hove så vet han selvfølgelig at vi skal der.

Han er typen til å selvinvitere seg selv med inn i vår camp, og ingen av oss liker han. Men siden han er mye rundt forbi i bygda, og den er liten er vi svært lite lystne på å lage noe svær krangel utav dette her. Så om det var noen måte vi kunne ha nekta han inn i campen på hadde det vært ganske greit. Liksom på en offisiel måte, ikke sånn at vi må gå hit å si til fyren at han kan campe et annet sted fordi vi ikke liker han. +

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...