Gå til innhold

HOVEFESTIVALEN 2011! - La oss varme opp!

Tunky

Hove 2011  

84 stemmer

1. 1. Skal du på Hove 2011?

• Ja, uansett hvilke band som blir booket.
    • Mest sannsynlig, men avventer og ser på booking
    • Nei, skal ikke.
    • Jeg er ansatt i Hove Republic AS, så jeg har nesten ikke noe valg
    • Ja, som frivillig/crew/band

Anbefalte innlegg

Ifjor dro vi igang et forumtreff, skuffende oppmøte da. Tror vi var 3 stk :p Men hang en del med han ene sin gjeng :)

Hey, det må vi jo få til! Hadde vært kult :thumbup:

Jeg er ikke den som er mest aktiv her inne, men møter opp for det, om jeg gidder å dra!

Noen som vet hvordan fellesdusjene fungerer? :p 1 og 1, 2 og 2? 10 og 10? lang kø?

I fjor var det fellesdusjer i noe som lignet på et garderobeanlegg i enden av campen, det var ikke noe fast antall på hvor mange som kunne være der inne, man bare sto i kø også gikk en inn når en annen kom ut osv. Om køen er lang, kommer helt ann på når du er der, undersøk når dusjene åpner og still deg opp i god tid. Da slipper du også å vasse gjennom masse hår, sand og lo blanda med vann slik jeg opplevde. Fysj! Følte meg nesten mer skitten da jeg kom ut av dusjen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Akkurat det prøvde jeg på festival i Tyskland i 2009. Anbefales ikke, med mindre du liker å føle deg som du har bodd i en urindruknet busk i fire dager mens eneste kosthold har vært billig sprit, kaffe og brødskiver.

Nå skal det nevnes at jeg også sov dårlig, ble kraftig solbrent siste dagen og jevnt over var tappet for krefter når jeg omsider fikk lagt meg i ei skikkelig seng. Det var hardt. Minneverdig, men hardt.

Lenke til kommentar

En del anbefaler sjøen som et alternativ til dusjene. Ikke min favoritt, men kan sikkert funke for noen. Ellers er min erfaringen at man får dusja rimelig greit bare man velger et tidspunkt uten for rush-hour. Og ikke forvent varmt vann...

Lenke til kommentar

Ifjor dro vi igang et forumtreff, skuffende oppmøte da. Tror vi var 3 stk :p Men hang en del med han ene sin gjeng :)

You talkin' to me, huh? :D

Men ja, jeg dro faktisk alene på Hove i fjor, men oppdaget at en jente jeg kjente litt, var der og slo opp teltet mitt i campen deres.

Lenke til kommentar

Men ja, jeg dro faktisk alene på Hove i fjor, men oppdaget at en jente jeg kjente litt, var der og slo opp teltet mitt i campen deres.

Yep, vi var jo nesten camp i camp og!

Lenke til kommentar

For en elendige plakat Hove har i år når det kommer til headlinere. The Strokes og Linkin Park? Kunne jo kjørt de mindre artistene som headlinere istedenfor, og plakaten hadde sett mye bedre ut. Er ikke noe annet enn artister som drar inn folk, ikke noe særlig bra musikalskt sett.

Får prøve å komme meg til Deadmau5 da.

Endret av MajorOlav
Lenke til kommentar

np :)

Jeg stusser mye over at folk er så negative til Linkin Park , og tror det bare er fjortiser de appellerer til. Ja, de var nok bedre før, men de har altså aldri vært i Norge før, og er et svært band fortsatt. Og altså: De som hørte på Linkin Park da de ble populære først, og de 2 bra skivene ble sluppet er da ikke 14 år nå, og det er mange av disse jeg faktisk tror kunne tenke seg å se bandet. Jeg tror det kan appellere til flere aldersgrupper, og om det yngre publikumet liker dem så er det ingen ulempe. Hove selger jo billetter som bare det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Traff ikke jeg deg i fjor da kanskje? :hrm: Minnes at jeg har bildebevis liggende Facebook.

Har enda ikke ordnet meg billett, er redd det skal bli utsolgt(!) før jeg får sikret meg et. Hva pokker skal jeg gjøre da? Snikcampe i utkanten av festivalen? :|

Lenke til kommentar

Traff ikke jeg deg i fjor da kanskje? :hrm: Minnes at jeg har bildebevis liggende Facebook.

Har enda ikke ordnet meg billett, er redd det skal bli utsolgt(!) før jeg får sikret meg et. Hva pokker skal jeg gjøre da? Snikcampe i utkanten av festivalen? :|

Hvis du har dårlig cashflow kan du kjøpe camppasset separat, og senere festivalpasset når du har bedre cashflow? Blir litt dyrere totalt sett, men bedre enn å campe i ei grøft på Tromøy!

Lenke til kommentar

Var vel meg deg og Cognomen som møtte ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvis du har dårlig cashflow kan du kjøpe camppasset separat, og senere festivalpasset når du har bedre cashflow? Blir litt dyrere totalt sett, men bedre enn å campe i ei grøft på Tromøy!

God idé! Visste ikke det var mulig. Om det så blir litt dyrere får det gå, så lenge jeg får sikret meg plass på campen er jeg fornøyd. :)

Lenke til kommentar

Det blir Hove-film! Om noen her på forumet har planer om å gjøre noe "spesielt" med sin egen camp, for eksempel bygge noe, gjøre noe eller andre sprell vil jeg mer enn gjerne vite om det. Eller om det er noen som kjenner noen fargerike mennesker som skal på Hovefestivalen.

Lenke til kommentar

Var vel meg deg og Cognomen som møtte ^^

Riktig. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...