Gå til innhold

HOVEFESTIVALEN 2011! - La oss varme opp!

Tunky

Hove 2011  

84 stemmer

1. 1. Skal du på Hove 2011?

• Ja, uansett hvilke band som blir booket.
    • Mest sannsynlig, men avventer og ser på booking
    • Nei, skal ikke.
    • Jeg er ansatt i Hove Republic AS, så jeg har nesten ikke noe valg
    • Ja, som frivillig/crew/band

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Big Boi er ikke headliner på Hovescenen, men mellomheadliner på Amfiscenen. Big Boi er heller ikke min stil, så satser på bedre hip hop..

Uansett så mangler det jo fortsatt en headliner på Hovescenen og da håper jeg på et skikkelig stort band. Er liksom det som mangler hittil!

Lenke til kommentar

Begynner absolutt å se mye sterkere ut ja, headlinerene er fortsatt ikke hetl der de har vært en del andre år (siste kan være med på å redde om den er sterk nok), men mellom headlinerene ser veldig bra ut nå, jeg vil faktisk si flere av dem nesten er headlinere og ville vært det på de fleste andre festivaler i Norge. Minner litt om 2008, var mye bra på mellomplassene da og.

Lenke til kommentar

Aha, jeg tenkte ikke på å sjekke datoer og sånn. Hehe. Men da er de vel mellom-headliner på Hovescenen, da.

Forøvrig håper jeg de booker minst ett av disse banda/artistene:

Tool, Gojira, Porcupine Tree, Opeth, Meshuggah, Lissie, Arch Enemy, In Flames, Death Angel, Exodus, Godsmack, Mastodon, Machine Head, Slayer, Testament, Lamb of God.

Jeg vet at mye av dette er høyst urealistisk, men ikke alt. Jeg vet også at Hove ikke er en metal-festival, men de skal da være varierte og for alle. Derfor håper jeg på litt metal.

Endret av Knewt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

30 Seconds To Mars, Linkin Park og Jimmy Eat World spiller samme dag, sannsynligvis vil da Jimmy Eat World være dagens siste band ut på Amfiscenen, etter Linkin Park er ferdig på Hovescenen :)

Knewt, Hove har jo booket seks av de bandene tidligere, så det bør jo være muligheter.. er overraskende lite metal hittil ja, synes ikke de skal Norway Rock få alt.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Holy poops, jeg kommer til å få emotional overload med både Linkin Park og Jimmy Eat World på samme dag. JEW har helt fantastiske låter, men jeg må si at de gangene jeg har sett dem live, har de bare holdt seg midt på treet, så jeg er litt spent på hvordan det blir denne gangen.

Jeg håper uansett at de ikke kræsjer med hverandre. Det hadde vært veldig, veldig dumt.

Lenke til kommentar

Big Boi er ikke headliner på Hovescenen, men mellomheadliner på Amfiscenen. Big Boi er heller ikke min stil, så satser på bedre hip hop..

Uansett så mangler det jo fortsatt en headliner på Hovescenen og da håper jeg på et skikkelig stort band. Er liksom det som mangler hittil!

Hvor leser du hvem som spiller på hvilken scene?

Så nå at Curren$y er slippet. Da har vi vel 3 som er ranket som hiphop fra utlandet. Er det da noe håp i å få noe stort internasjonalt hiphop på hovescenen? Feks Kid Cudi

Lenke til kommentar

Hvor leser du hvem som spiller på hvilken scene?

Jeg leser det ikke, jeg bare hører det.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...