tomarild Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei! Driver og fomler litt i PHP, og skal gjerne ha et array til å repeteres. <?php $con = mysql_connect( "localhost", "user", "pwd" ) or die( 'Could not connect: ' . mysql_error() ); mysql_select_db( "database", $con ) or die( mysql_error() ); $result = mysql_query( "SELECT * FROM database ORDER BY id DESC; " ) or die( mysql_error() ); while($row = mysql_fetch_array($result)) { echo "<br /><font color='000000' size:11px>" . $row['blogger'] . "</font>"; echo "<br /><a href=" . $row['url'] . "><b><font color='000000' size:11px>" . $row['title'] . "</font></b></a><br style='line-height:0px' />"; echo "<font color='000000' size:11px>" . $row['comment'] . "</font><br>"; echo "<br style='line-height:7px'>"; echo "<div style='background:url(images/line.gif) bottom left repeat-x; font-size:10px>"; } mysql_close($con); ?> Jeg vil gjerne repetere denne og ha den line.gifen der MELLOM hver repetisjon. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
tomarild Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Takk for svar... men trenger jeg </div> i dette tilfellet da? Og har det noe å gjøre med at line-gif ikke blir repetert etter hver "post"? Lenke til kommentar
tomarild Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Har forsøkt å sette inn en sluttag for div, men det løste ikke problemet. Hvordan tenker dere at det skal se ut? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Du har feil i HTML'en din også. Prøv legg til display:block; hvis det ikke fungerer med koden under. Prøv <div style='background:url(images/line.gif) bottom left repeat-x; font-size:10px;'></div> Lenke til kommentar
tomarild Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Hm.... takk Thomas! Men jeg får fortsatt ikke line.gif til å repeteres under hver post. Sett at det er ti linjer i databasen. Med denne koden hentes jo da alle ti postene. Under hver av de vil jeg altså ha denne line.gif´en. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hm.... takk Thomas! Men jeg får fortsatt ikke line.gif til å repeteres under hver post. Sett at det er ti linjer i databasen. Med denne koden hentes jo da alle ti postene. Under hver av de vil jeg altså ha denne line.gif´en. Neeida har du nok feil link til bildet. Lenke til kommentar
tomarild Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Neeida har du nok feil link til bildet. Hahaha! SÅ enkelt var det! Takk! Endret 6. november 2010 av tomarild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå