bIsk0p Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Leste denne artikkelen i dag og undrer litt over om det å kaste vann på noen er vold.. Jeg forstår at mannen gjorde dette i sinne, men forstår ikke at det skal lages noe sak av det. Hadde det vært veldig varmt vann som resulterte i brannskader, eller at dama fikk en reaksjon på såpen, men ingenting av dette ble nevnt i saken.. Resultatet var at kona ble våt, hysterisk og begynte å skrike Jeg har kastet vann på flere, med samme utfall uten at jeg er straffedømt av den grunn. PS: Ser at han faktisk har slått konen før, men slik saken fremstår er vann-kastingen i sjerpende rettning.. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tror det er mer underliggende enn det som står i saken. Psykisk/verbal misshandling er et emne man muligens kan legge til under denne saken. Ser du bare på vannkastingen så høres det ikke så ille ut. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Jeg går ut i fra at artikkelen mangler litt informasjon, men synes fremdeles at vannkastingen i det hele tatt ble tatt opp er merkelig.. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 hehe En god journalist lager en god overskrift som får lesere til å gå innpå artikkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå