Haugli Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Heeeii! Skal lage en plakat i 50-talls stil, til filmen Syv samuraier, om noen kjenner til den. Trenger altså samuraibilder/tegninger, gamle og ganske realistiske, ikke Sephiroth fra FF etc. Bildene trenger ikke være ifra filmen. Plakaten skal være i A3, så størrelsen må være ganske stor, tenker ihvertfall 1024x+ Tusen takk til alle som kan bidra! Legger til et vedlegg, så folk skjønner hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 http://www.bugei.com/images/old%20samurai%202.gif Dette bilde er av en sterk japansk samurai, Chukiatro Samu Rai. Dette er en av de største innen den store "samurai epoken" som du sikker vet var fra tidelig 1300tall til midten av 1500 tallet. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Google er din venn Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Går ut fra at du har googlet og letet en del på nettet... Du kan jo gå på biblioteket og låne noen bøker med bilder og scanne Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Datseua, takk for bidraget, men jeg trenger bilder i stor oppløsning slik at de kan brukes på en A3 plakat. Notelitten, jar googlet mye, men vanskelig å finne den typen bilder jeg vil ha. Kan ikke bruke Sephirot eller andre homofile manga og animefigurer som desverre er mest av når man leter etter Samuraier. Takk for tipset, Ayli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå