9ls1 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Nå tror jeg endelig jeg har kommet frem med et godt og ikke alt for syrt forslag til en gaming PC. Jeg lurer på om alt er OK, Passer sammen osv. Jeg lurer også på om hovedkort kan være en flaskehals? bør jeg gå opp i pris for å øke hovedkortet? Her er PC'en Takk på forhånd Lenke til kommentar
9ls1 Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Ingen som har noen kamentarer? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Oppsettet ser fint ut. Du vil få mer for pengene ved å gå få for denne PSU'n: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340676 Hovedkortet vil ikke være noen flaskehals med mindre har du planer om ordentlig overklokking. Endret 5. november 2010 av fflex Lenke til kommentar
spn85 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 En liten heads up; Nesten alle 460 GTX er gode kort. Den eneste versjonen du ikke skal kjøpe er Zotac og Gainward versjonen da disse støyer en god del i forhold til andre kort. Fra "Den store komponentguiden" her på forumet Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Oppsettet ser bra ut! Trur ikke du vil ha noe problem med å kjøre dagens spill på max! Black Ops skal gå fint. Crysys 2 vil kjøre fint men ikke på max settings. Ellers er jeg ikke noe fan av gtx 460 men ville heller valgt hd 5770, selv om den e billigere. Hd 5770 har fått mye skryt overalt og er en meget god skjermkort. Ser du handler på komplett. Da kan du f.eks gå inn på komplett gamer i05 og konfigurere selv. for en pris på 7500 kr får du meget god pc Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Benchmark hd5770 vs gtx 460 holder en knapp på gtx460 gitt, men det er ca 300 kr dyrere, vil si at det er verdt det Endret 5. november 2010 av Lambern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå