Jefe Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fy faen altså. Klasse Gerrard. Virker som han har fått i seg noe styrkedrikk, for han virker mye mer fokusert nå enn tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Han var vell like lei Poulson som oss andre. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Synd for Gerrard at han spiller for en middelhavsfarer da, han må våkne midt på natta hver kveld og forbanne ulykken over at han ikke ble født i Manchester i steden. God natta Daaaakar. Du må våne midt på natta hver kveld og forbanne ulykken over at dere ikke har Gerrard. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Utrolig av Gerrard. Vinner kampen på mange måter alene. Ser Goldwing sutrer som vanlig når dere vinner. Men her er det bare og bøye seg i støvet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ah, dette ble en fin dag. Forøvrig alltid gøy med sutrete united-supportere som sikler etter spillerne våre Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fikk ikke sett kampen i dag, men det høres bra ut. Gerrard er legendarisk. http://www.youtube.com/watch?v=4ctJVEnwhv8 Satser på at vi fortsetter den gode trenden i det siste (aka. vinne kamper) mot Chelsea. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Utrolig av Gerrard. Vinner kampen på mange måter alene. Ser Goldwing sutrer som vanlig når dere vinner. Men her er det bare og bøye seg i støvet. Hvem er du? Morsomt at siste fyren her skriver spillerne Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Først fra tippedelen: Anyways, 1 av 5 bonger gikk inn og det var: 97B Getafe - Stuttgart 3,40 107H Liverpool - Napoli (0-1) 3,00 100kr @ 10,20 Må innrømme at Liverpool var med hjerte, jeg har akkurat komt hjem fra kampen. Jeg sa etter 60 min, i Istanbull hadde vi enda ikke scoret første målet. En annen sa, nå kommer Gerrard og scorer hatrick. På 2-1, sier jeg og en annen i kor at vi trenger 1 mål til, og Gerrard fullfører sin hattrick. Sånn er det bare noen ganger. Ta det fra meg: Det var jeg som satt og jamma litt småsjenkt i pausen under Istanbull om at et tidligmål osv osv. Dette har jeg flere vitner til. Og da kunne man virkelig høre knappenålen der inne. Det var noe eget over Gerrard i dag, noe jeg har savnet intenst. Jeg er ingen superfan av Gerrard, men som en annen har vert inne på, han viser seg fra en annen side, egentlig mot alle odds. Jeg messet om hvordan vi manglet en erfaren spiller i dag, fra midtbanen og opp, (da feks Cole har spilt de andre kampene), så kommer Gerrard inn og gjør dette, det er fucking Commendable effort! Som jeg sa, EL betyr nada, men jeg elsker å se Liverpool spille fotball, Gerrard måtte på i dag for å vise hvordan dette skal gjøres. Jeg vil alikevell ikke slakte laget, og stakkars Goggen som nesten brakk beinet, fy faen! Våkne dommere! De prøvde, men manglet erfaringen, og kansje litt på viljen. Savner Pache, du får stryk for det Roy, men + for Shelvey. Btw, det blir vist Westham kamp på meg, ifølge en viss leder av Liverbirds Stavanger er mitt navn på widerøes fly billett uten at jeg har meldt meg på Snakkes på The Albert! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Blir jo reine treffet på West Ham kampen dette Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Fikk ikke sett kampen i dag, men det høres bra ut. Gerrard er legendarisk. http://www.youtube.com/watch?v=4ctJVEnwhv8 Satser på at vi fortsetter den gode trenden i det siste (aka. vinne kamper) mot Chelsea. Luka etter ca ett minutt er bare helt fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå