kloffsk Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Poulson er for LFC som Moldskred er for RBK. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Poulson er for LFC som Moldskred er for RBK. Nå synes jeg du undervurderer Moldskred. Så ille er han ikke. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Streams mottas med ingen takk på PM, Admin Jarmo er her.. Endret 4. november 2010 av Jarmo Jarmo ;) Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Skaff deg tv2 sumo då Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Finn heller på noe annet Pirja. Dritkjedelig, ikke at det var noe nytt. 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Blir aldri kjedelig å se Liverpool spille dritt og tidvis bli leiket rundt med av middelhavsfarere rundtom. Napoli har jo tross alt en bedre offensiv enn et toppet LFC med Cavani, Lavezzi og Hamsik blant annet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Poulsen du Poulsen. Det jeg ikke skjønner er at Hodgson tenker "han dansken der, han er god, så han må få lov til å spille i stedet for bla Pacheco". Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Mål Napoli: LAVEZZI. Poulsen header svakt og ukontrollert bakover på banen i midtsirkelen. Dermed snur Napoli spillet, og plutselig er Lavezzi helt alene med Reina. Ballen settes under keeperen og mål! Med andre ord: Trøbbel for Liverpool. Why am i not suprised? Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Bytt ut Poulsen med Kelly. Så flytter vi Johnson opp på kant, Meireles sentralt og Shelvey bak N'Gog! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Poulsen har vært bedre offensivt enn Spearing og Sheveley eller hva han heter. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Finner ingen bra streams her, så blir hopping mellom mange forskjellige og live-updates. Endret 7. november 2010 av Termo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Blir aldri kjedelig å se Liverpool spille dritt og tidvis bli leiket rundt med av middelhavsfarere rundtom. Napoli har jo tross alt en bedre offensiv enn et toppet LFC med Cavani, Lavezzi og Hamsik blant annet. Hehe! ATDHE eller noe sånt. Gå på den siden for stream, funker som faen. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Poulsen for Aquilani var et kjempe bytte av Liverpool.. Rart Poulsen fortsatt spiller? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Herregud, Gerrard innpå... Da blir vel han skadd og misser oppgjøret mot CFC Det er kanskje like greit når jeg tenker meg om Ngog er jo god. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ganske sykt - vi spiller ikke med en eneste naturlig kantspiller på banen nå. Shelvey, Gerrard, Meireles og Spearing er alle sentrale midtbanespillere. 2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 godt bytte, Poulsen ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 JAja, skulle til å skru av hele jævla kampen i ren frustrasjon, så bomma jeg med musa på krysset og da ser jeg at Eccleston blir bytta inn. Må bare se resten nå da. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Haha, herlig reaksjon fra publikum når Poulsen blir bytta ut. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Eventyrlig mulighet for Liverpool! Hjemmelaget spiller seg inn i boksen, og ballen havner hos Ngog som er helt alene De Santis på fem meter, men han banker den midt på keeperen. Uhyre dårlig utnyttet. Enorm sjanse for Meireles! Meireles får ballen fra Ngog på fem meter, og har god tid til å bredside ballen mellom stolpene fra seks meter, men banker den en meter utenfor. Den Meireles sjansen der høres ikke sann ut en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå