Mr. A Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Hei Har en eldre Samsung lcd tv som jeg sendte inn pga fastbrenning av logoer og dvs. Nå har jeg fått den tilbake og den har en svak grønn stripe over skjermen. Et annet problem jeg merket er at bildekvaliteten er mye dårligere en før, selv ved bruk av HDMI. Det jeg da lurer på er om jeg har noen sjangs til å få en helt ny tv, og ikke bare reparert den gamle. Har vanskeligheter med å bringe tven fra og tilbake fra rep, og jeg har virkelig ikke tid til å bringe denne tven fram og tilbake. I tillegg er jeg fri for tv i lengere tid av gangen. På forhånd takk Edit: Jeg åpnet spotfiy på skjermen, og nå kan jeg se at det ikke er tilfedige grønne streker, men at bildet har brent seg fast igjen, etter under 1 time med bruk. Endret 4. november 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 når du ikke skriver hvor gammel tven er så vet vi ikke om du kan få en nye på garantien . utover garantien eller reklamasjon er det nok ingen sjanse for å få ny tv. så spørs det hvor god du er til å kunne argumentere for at det er en reklamasjon, for garantien vil jeg regne med er gått ut da du skriver at det er en eldre tv. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Den er nok ikke gått ut riktig enda. Akkurat hvor gammel den er klarer jeg ikke å huske, men den er nok 2-3 år gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå