Gå til innhold

Norsk Black Ops-server !Navneforslag til server og klan - les siste post!

Anbefalte innlegg

Vi kommer til å leie en ranked server. Mer info som navn, IP og port kommer ved release.

*** TIL BANDREAS! Jeg lånte deler av oppsettet ditt, du har jo ikke akkurat tatt copyright på det, så håper det går greit, blir mye å skrive i de sene timer :) ***

Serveren er en åpen server, alt er lov, bortsett fra det som er nevnt under.

Regler:

- Oppfør deg som et anstendig menneske. Usaklig drittslenging (Fag, gay, osv) vil bli gitt anmerkninger. Vi holder en liste med historikk over alle spillere som utmerker seg, negativt og positivt.

- Aldri utnytt en glitch/feil du finner i spillet. Rapporter heller glitchen/feilen du har funnet og spill videre som normalt. Er du usikker på om du har funnet en glitch/feil så spør og ikke bruk den i den ene matchen du er usikker.

- Spill for å vinne. Du skal gjøre alt for laget ditt (har du spilt WoW, og raidet? Hva skjer om du ikke gir alt?)

- NOOBTUBE! blir ikke tillatt, slik som mange servere på MW(1) kjørte det. Dette av den grunn at det er en granat, som i motsetning til en håndholdt, kan skytes tvers over åpne maps. Dette går ikke på realisme, men på rent fair play. Samme gjelde RPGs og Thumper-liknende våpen

-RPG! ja.. bruken for den er å sprenge tanks, samt fly hvis den har noe form for homing system. Disse brukes til det de er lagd til, kjøretøy, samt flygende objekter (chopper gunner, UAV, gunship)

Maps og matchtyper:

- Hardcore ONLY!

- Med mindre det er noen virkelig bedritne baner kommer vil vi gå for en fast map rotation (kan endres til vote).

- Matchtyper (gametype) vil variere, men i utgangspunktet kommer vi til å ha et votesystem mellom ulike modes, da HQ, TDM, Sab, CTF og Dom.

- Helger vil bli kjørt som enten S&D, gungame, One in the Chamber (enten rulerende for hver helg, eller hver game), eller ett fast map, som skal kunne votes fram til på nettside (eller en kombinasjon).

7) Bans og anmerkninger:

- Anmerkninger vil bli gitt hvis noen bryter med de regler som er gitt for spill på serveren. Brudd på regler kan innebære at man blir gitt 1, 2 eller 3 anmerkninger.

- Ved 3 anmerkninger vil man få mellom 2 uker og 1 mnd ban fra serveren.

- Ved bruk av cheats som aimbot og wallhack vil det bli gitt en perm.ban. Ingen unntak.

- Rapportering av cheats skal være bunnsolide og aller, aller helst komme med bilde/videobevis. Dette gjøres på en framtidig webside. Hvordan dette gjøres vil komme fram etter release.

- Ved klage på eventuell ban kan man kontakte oss via forumet (kommer snart)

Denne serveren er betalt med VÅRE penger, dermed er reglene våre til å bestemme, da det er de vi i praksis har betalt for. Føler du at dette passer, følg med her i tråden :) Om du føler at dette ikke passer, vennligst ikke legg igjen annet enn konstruktiv kritikk! Å trolle og kjefte hjelper ikke, vi hører ikke på folk som ikke ser annet en sine meninger!

Har du NOE å si, i form av konstruktiv kritikk, shout! Som resten av forumet så blir alt som virker støtende på noen raportert av meg eller noen andre :)

Endret av Jimbolaia Jones
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er foreløpige uten navn, både private og clanmessig. Men vi er jeg (som betalte), samt 2-8 andre venner som skal spleise, og drive serveren (det blir rett og slett spille, følge med på folk, you know, admin stuff).

Endret av Jimbolaia Jones
Lenke til kommentar

Vi er foreløpige uten navn, både private og clanmessig. Men vi er jeg (som betalte), samt 2-8 andre venner som skal spleise, og drive serveren (det blir rett og slett spille, følge med på folk, you know, admin stuff).

We are Anonymous!

fikk lyst til å si det :p

Lenke til kommentar

hadde det kunne vært en ide og lage en tråd om hvem som har tenkt eller har kjøpt seg server? istedenfor å lage flere tråder. hadde tenkt og lage en selv, men det er allerede to eller fler slike tråder oppe, og jeg vil ikke hijacke en annen persons tråd.

bare noe jeg slenger ut, hvis det ikke er stemning for det så går det vel i generelt om Black ops tråden.

Mulig det blir mer aktuelt når serverne faktisk er online, og man se hvordan serverne faktisk fungerer mtp. konfigurering og oppsett.

Lenke til kommentar

Okei folkens! Vil ha seriøse navneforslag til servern og klanen vår!

Visse krav vil jeg stille:

Jeg vil IKKE ha navn ala Polar Bears, Northern Vikings ol. Det er imo lame navn.

Navn som fenger! Ala MyM (Meet Your Makers, genialt navn). Altså ala gamle CS-klaner i navnestil.

Fyr løs!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...