Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

funnet kjæreste

Anbefalte innlegg

flere som har erfaringer med å skulle "lære opp" andre?
Nei desverre men håper en dag å kunne lære opp en ung dame. :roll: ehh ja en uerfaren dame. u lucky f... :D
Uhrm...

Anyhoo, hjelper jo ikke akkurat at jeg ikke er så forferdelig erfaren sjøl heller, men jaja - man gjør så godt man kan... Får i alle fall ikke noen klager fra den kanten før jeg gjør noe riktig galt - hvilket jeg skulle klare å holde meg unna i første omgang...;)

Nå har jeg lært meg å ikke klemme henne for hardt - skumle saker, dette... :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I følge Norsk rettspraksis kan en 18 åring og en fjortenåring knulle vettet av hverandre. Man oppererer med ett slingringsmonn på noen år, den seksuelle lavalderen er ikke til for å hindre mindreårige i å ha sex, men for å beskytte de fra eldre menn som misbruker sin posisjon, f.eks. en lærer eller håndballtrener.

Lenke til kommentar

ok.. jeg skjønner greia med at det er fett hvis jenta svelger og sånn.. men å lære henne til at svelging er et must? wtf?

har dere smakt på greiene deres selv eller? med mindre dere vet åssen det smaker og har prøvd dette selv synes jeg dere skal la jenta finne ut hva hu synes det er best.

jeg er ikke imot svelging eller noe.. men dere bør vite hva dere snakker om før dere uttaler dere om slikt! så det så :wink:

ikke alle jenter liker å få no kroppsvarmt, seigt, slimete,rartsmakende og luktende greier i munnen. og alle synes ikke det er så fett å svelge slikt heller. dessuten blir man helt wierd i munnen! tenk! :roll:

Lenke til kommentar
posten over
jeg hadde igrunn bestemt meg på forhånd, og jeg synes det var en merkelig ting å komme med som enestående eksempel, men nå er jeg jaffal sikker...:o

hehehe! varke meningen å skremme heller alså!

men gi dama god tid! på altmulig.. spesielt hvis hu ikke er kjent med forhold fra før.. er sikkert litt skummelt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...