JoeDohn Skrevet 19. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2003 flere som har erfaringer med å skulle "lære opp" andre?Nei desverre men håper en dag å kunne lære opp en ung dame. ehh ja en uerfaren dame. u lucky f... Uhrm...Anyhoo, hjelper jo ikke akkurat at jeg ikke er så forferdelig erfaren sjøl heller, men jaja - man gjør så godt man kan... Får i alle fall ikke noen klager fra den kanten før jeg gjør noe riktig galt - hvilket jeg skulle klare å holde meg unna i første omgang... Nå har jeg lært meg å ikke klemme henne for hardt - skumle saker, dette... :-? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2003 Det geniale med uerfarne jenter er at du kan lære de fra scratch. F.eks at det er ett must å svelge osv... Litt drøyt kanskje? ikke så morsomt? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2003 Du får iaffal fram poenget ditt... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2003 Det geniale med uerfarne jenter er at du kan lære de fra scratch. F.eks at det er ett must å svelge osv... Litt drøyt kanskje? ikke så morsomt? Hrm, nuvel, deg om det. Jeg synes nok det er litt drøyt, ja. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2003 Det geniale med uerfarne jenter er at du kan lære de fra scratch. F.eks at det er ett must å svelge osv... Litt drøyt kanskje? ikke så morsomt? Herregud... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2003 Det geniale med uerfarne jenter er at du kan lære de fra scratch. F.eks at det er ett must å svelge osv... Litt drøyt kanskje? ikke så morsomt? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2003 hihihi oops then. :oops: Lenke til kommentar
Bose Skrevet 20. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2003 Kan iaffal sørge for at hu barberer beveren Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2003 Milde himmel så direkte folk var her, da... Anyhoo, jeg trur det er best å gå rolig frem med denne jenta, stakkaren kan jo bli nervevrak av et bø uten utropstegn, virker det som... Men jeg har all verdens tid jeg, så det bør ikke stresses med. Tar ting som det kommer - og passer inn. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 21. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2003 Hehe... men, mange jenter 14-15år vil har sex hvorfor? vet ikke fjorttissene er jo nesten bare ute å reker med de over 18 med lappen irriterende Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2003 Hehe... men, mange jenter 14-15år vil har sex hvorfor? vet ikke fjorttissene er jo nesten bare ute å reker med de over 18 med lappen irriterende Men 16år lov... Hvis du 14år kjærste med ei jente 14år, du og jente lyst s** lov? neon king hva mener du med lappen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2003 Thomas:-) - Nei det er ikke LOV i følge Norsk lov... Men dersom du og kjæresten din begge vil og har et trygt for hold <fyll inn blablabla> så er det ingenting i veien for det. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2003 (endret) Thomas:-) - Nei det er ikke LOV i følge Norsk lov... Men dersom du og kjæresten din begge vil og har et trygt for hold <fyll inn blablabla> så er det ingenting i veien for det. Oku. Jeg er sikkert flau for spurde dere hehe... :yes: Endret 12. juni 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 I følge Norsk rettspraksis kan en 18 åring og en fjortenåring knulle vettet av hverandre. Man oppererer med ett slingringsmonn på noen år, den seksuelle lavalderen er ikke til for å hindre mindreårige i å ha sex, men for å beskytte de fra eldre menn som misbruker sin posisjon, f.eks. en lærer eller håndballtrener. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 Det geniale med uerfarne jenter er at du kan lære de fra scratch. F.eks at det er ett must å svelge osv... Litt drøyt kanskje? ikke så morsomt? Nei, er helt enig jeg.. Er absolut det beste med en man kan forme akkurat slik man vil Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 kjønnsfascister! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 ok.. jeg skjønner greia med at det er fett hvis jenta svelger og sånn.. men å lære henne til at svelging er et must? wtf? har dere smakt på greiene deres selv eller? med mindre dere vet åssen det smaker og har prøvd dette selv synes jeg dere skal la jenta finne ut hva hu synes det er best. jeg er ikke imot svelging eller noe.. men dere bør vite hva dere snakker om før dere uttaler dere om slikt! så det så :wink: ikke alle jenter liker å få no kroppsvarmt, seigt, slimete,rartsmakende og luktende greier i munnen. og alle synes ikke det er så fett å svelge slikt heller. dessuten blir man helt wierd i munnen! tenk! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 har dere smakt på greiene deres selv eller? ehhm, jeg tror jeg holder meg til å svelge brus og lignende leskedrikker jeg Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 posten overjeg hadde igrunn bestemt meg på forhånd, og jeg synes det var en merkelig ting å komme med som enestående eksempel, men nå er jeg jaffal sikker...:o Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 posten overjeg hadde igrunn bestemt meg på forhånd, og jeg synes det var en merkelig ting å komme med som enestående eksempel, men nå er jeg jaffal sikker...:o hehehe! varke meningen å skremme heller alså! men gi dama god tid! på altmulig.. spesielt hvis hu ikke er kjent med forhold fra før.. er sikkert litt skummelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå