Suppelars2k Skrevet 15. september 2003 Rapporter Del Skrevet 15. september 2003 DomoArigato: hvis du virkelig ER 22 så er det utrolig trist for din del at du ligger på ett mye lavere nivå en den gjennomsnittlige norske 14-åringen da... Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 15. september 2003 Rapporter Del Skrevet 15. september 2003 Det gjør kebab-gud også , hva er ditt poeng? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. september 2003 Rapporter Del Skrevet 15. september 2003 Det gjør kebab-gud også , hva er ditt poeng? At jeg driter lang marsj i alderen din! Bare lær deg litt folkeskikk og slutt å flame folk!!! End Of Discussion Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. september 2003 Rapporter Del Skrevet 15. september 2003 Det gjør kebab-gud også , hva er ditt poeng? At jeg driter lang marsj i alderen din! Bare lær deg litt folkeskikk og slutt å flame folk!!! End Of Discussion Jeg har egentlig ikke lyst til å blande meg inn i diskusjonen, men jeg bare må si at begge to er like umodne og flame-troll. Det virker som alle er ute etter å ta "domoArigato", dere prøver jo fryse ut stakkaren. Kan dere ikke være såpass voksne og glemme den ngt greia. Dere veit godt at alle ville miste hastigheten sin, ngt glemmer ingen Nå, End Of Discussion ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. september 2003 Rapporter Del Skrevet 15. september 2003 altså, akkuratt nå driter jeg i NGT-greia... tenker mer på hvor utrolig usaklig DomoArigato er... "11, 12 , 13" osv.. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 16. september 2003 Rapporter Del Skrevet 16. september 2003 STEIKE nu vart d fanme mye OT her!! Lenke til kommentar
Term Skrevet 17. september 2003 Rapporter Del Skrevet 17. september 2003 STEIKE nu vart d fanme mye OT her!! Jah, hold dere til temaet gutter. Btw Wabby: Det funker fint akkurat nå. Jeg tok litt feil, hun er faktisk 168, så der er ikke så alt for ille da. tror nok 69 utgår da, hvis jeg ikke vil ha nakkesmerter . Det er litt kult at hun er australsk da. Så får jeg lagt på litt sydney dialekt før jeg flytter nedover neste sommer. Er sånn 90% sikker på at jeg gjør det. Studys Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2003 Rapporter Del Skrevet 17. september 2003 DomoArigato: hvis du virkelig ER 22 så er det utrolig trist for din del at du ligger på ett mye lavere nivå en den gjennomsnittlige norske 14-åringen da... Gi nå fan i flaminga de HalTan. Greit nokk at dere ikke liker enkelte folk, men prøv nå å tenke litt over hva dere skriver. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. september 2003 Rapporter Del Skrevet 19. september 2003 var han som begynte Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 Hehe, Ei søtn jente sa til meg mld sa : Heisann! Oppe i himmelen, langt vekk i det fjerne, sitter en engel på den vakreste stjerne. Den e send fra mitt hjerte til deg for å si at eg e masse masse gla i deg... eg her lyst til å komme og besøke deg..! ka gjør du på no? koooz kooooze Jeg svart : Heisann... oxo gla i deg. Ja, bare komme til meg hehe. Jeg er i Nesttun sammen med Stian. Hun svart : Ehmm... Vi må bli bedre kjent først ;o) dere virker veldig greie! jeg svart : ja, enig med deg men... når vi møte igjen...? Hun svart : ja, kan på fredag etter skole møtte blå stein i byen? jeg svart : ja greit vi ses... Clæmz så mye god Hun svart : Yes gutte min klemmer mange ganger :wink: Slutt :smile: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2003 Hehe, Ei søtn jente sa til meg mld sa : Heisann! Oppe i himmelen, langt vekk i det fjerne, sitter en engel på den vakreste stjerne. Den e send fra mitt hjerte til deg for å si at eg e masse masse gla i deg... eg her lyst til å komme og besøke deg..! ka gjør du på no? koooz kooooze Jeg svart : Heisann... oxo gla i deg. Ja, bare komme til meg hehe. Jeg er i Nesttun sammen med Stian. Hun svart : Ehmm... Vi må bli bedre kjent først ;o) dere virker veldig greie! jeg svart : ja, enig med deg men... når vi møte igjen...? Hun svart : ja, kan på fredag etter skole møtte blå stein i byen? jeg svart : ja greit vi ses... Clæmz så mye god Hun svart : Yes gutte min klemmer mange ganger :wink: Slutt :smile: Cut'n Paste ??? Syntes jeg leste dette også i en anne post ... :S yeye, anyway... Næææ, har ikke funnet meg noe kjæreste, men er veldig glad i meg selv da Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2003 weee, /me har jente, men det er jo ikke noen SO2 å skrive om det i så da får man lette på blodpumpa her... var med henne igår, og stakkaren har ikke noen erfaring med forhold fra før av, det merka jeg med en gang... med en hvilepuls på 110 og en spinkel kropp hvis hjerte prøver å hoppe ut av; en hører sånt...^^ hørtes ut som om noen nedentil spilte veldig høy dunk-dunk, mangla bare lufttrykket fra gulvet... men det ble nå litt sofakos til slutt, flink til å improvisere - det skal hun ha... flere som har erfaringer med å skulle "lære opp" andre? Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2003 Cut'n Paste ??? Syntes jeg leste dette også i en anne post ... :S yeye, anyway... Næææ, har ikke funnet meg noe kjæreste, men er veldig glad i meg selv da heh Jeg har et stygt dilemma. jeg er i lag med den beste dama ever, men så er ei dama interesert i meg da. Hun er god for ca 200 mill (arving til et sinnsykt stort fiskeoppdretskonsern) og jeg har gjort noe som ikke er så bra. Jeg er ilag med en annen dame, men hun er nesten like bra :o Jeg hater slike ting. :o jeg burde hatt SO2 for dette...men men men... Dumpe å satse eller gå for henne jeg er glad i... jeg er temmelig kynisk så væs ærlig Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 19. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2003 Cut'n Paste ??? Syntes jeg leste dette også i en anne post ... :S yeye, anyway... Næææ, har ikke funnet meg noe kjæreste, men er veldig glad i meg selv da heh Jeg har et stygt dilemma. jeg er i lag med den beste dama ever, men så er ei dama interesert i meg da. Hun er god for ca 200 mill (arving til et sinnsykt stort fiskeoppdretskonsern) og jeg har gjort noe som ikke er så bra. Jeg er ilag med en annen dame, men hun er nesten like bra :o Jeg hater slike ting. :o jeg burde hatt SO2 for dette...men men men... Dumpe å satse eller gå for henne jeg er glad i... jeg er temmelig kynisk så væs ærlig er du blakk: gå for millionæren er du hypp på bra dame: gå for hun du har :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2003 flere som har erfaringer med å skulle "lære opp" andre?Nei desverre men håper en dag å kunne lære opp en ung dame. ehh ja en uerfaren dame. u lucky f... Jeg har et stygt dilemma. jeg er i lag med den beste dama ever, men så er ei dama interesert i meg da. Hun er god for ca 200 mill (arving til et sinnsykt stort fiskeoppdretskonsern) og jeg har gjort noe som ikke er så bra. Jeg er ilag med en annen dame, men hun er nesten like bra :o Jeg hater slike ting. :o Personlig ville eg ha gått for millinæren. Jenter gjør det jo så korfor ikke gutter også. Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2003 Det som er så kjipt er at den andre dama er sinnsykt bra også. alså begge er det. Ufff det har hagle med meldinger på mobilen i dag. Har en feeling om at alt for mange vet hvor full jeg var i går :? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2003 Det som er så kjipt er at den andre dama er sinnsykt bra også. alså begge er det. Ufff det har hagle med meldinger på mobilen i dag. Har en feeling om at alt for mange vet hvor full jeg var i går :? fw dem til meg så kan jeg ta takeover på hu du ikke vil ha Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2003 I could need some cash and sex. Hmm skal eg trekke ut i gatene? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2003 I could need some cash and sex. Hmm skal eg trekke ut i gatene? Fare for at den sexen du da får vil gjennomføres bakfra og med deg forran... Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2003 Hehe... men, mange jenter 14-15år vil har sex hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå