Gå til innhold

funnet kjæreste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er mange fisk i havet, så hvorfor løpe rundt med å streve med å finne den rette ??

Til syvende og siste så treffer man den man ønsker å tilbringe livet sitt med, helt uten å lete...

Og vil man ikke være noe Herre over Domene sitt noe mer så er det ikke værret enn å ta seg en tur på byen. De fiskene der biter på alt :D

Lenke til kommentar
Wee... Sitter naa paa netcafe i berlin, faatt mail fra sivi om at a har gjort det slutt, og holder paa aa forelske seg igjen... I meg og en annen.. Gjett om jeg er forvirra... HJELP!!

LOL good luck. Prøv å overbevis hun om at "you're the one" om hun er noe å satse på da.

Vel... Det jeg gjorde første gang hu forelska seg i 2 stk på ei gang.. Jaja.. Vi er i værtfall gode venner, og skal prøve igjen om noen år... Når hu blir eldre, og foreldra ikke har noe de skulle sagt... Greit nok.. Den jenta venter jeg gjerne livet ut for!

Lenke til kommentar
Du kan iaffal gi meg noen gode sjekketriks!!

Sjekketriks?

Vær deg selv...

enda bedre... gjør som John i A beautiful mind (en sikker vinner på by'n):

"I don't exactly know what I'm accuried to say in order to you have intercourse with me, but could we assume that I have settled that? Essentially we're talking about fluids exchange. So could we go straight to the sex?"

Lenke til kommentar
Ommøblering kaler vi det :D

/me tok ikke den...

For det første tror jeg han mener "kaller" og ikke "kaler"... Og det men ommøblering er en mere intern humor. Hvis du leser litt tilbake her eller, SO2 eller i "er du herre over ditt domene" så er det forklart der...

Men kan si det slik... Senga me står på et tregulv og flytter seg lett med enkelte aktiviteter :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...