b-real Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Girls...All I Really want is Girls. *synge* Men penta ville jo ikke så... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 nei.. Var en som likte meg for å si det mildt, men hun var ikke noe for meg, utseendesmessig. Ellers er det stille Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Girls...All I Really want is Girls. *synge* Men penta ville jo ikke så... awww jeg skulle skrive "sorry pus, kanskje en annen gang", men får ikke lov og er vel ikke noe hemmelighet at jeg er nokså taken *rrr* /me is teh bunneh Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Girls...All I Really want is Girls. *synge* Men penta ville jo ikke så... awww jeg skulle skrive "sorry pus, kanskje en annen gang", men får ikke lov og er vel ikke noe hemmelighet at jeg er nokså taken *rrr* /me is teh bunneh Jeg burde vel si: Velkommen etter! (Ta litt på Daniel fra meg dah!) Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 PeNtA og adawen har dere funnet kjærste? :-? Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 nei.. Var en som likte meg for å si det mildt, men hun var ikke noe for meg, utseendesmessig. Ellers er det stille Hun var ikke pen nok for deg, med andre ord????? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 awww jeg skulle skrive "sorry pus, kanskje en annen gang", men får ikke lov og er vel ikke noe hemmelighet at jeg er nokså taken *rrr* /me is teh bunneh Får ikke lov? Hva er det for slags tøv? :wink: Og...jeg fikk denne msg'en i går kveld: 01:45:13 *@.powertech.net) ka fan må et kvinnfolk ha førr å få en fyr som dæ? Såeh.. kanskje det blir dame på meg snart Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Får ikke lov?Hva er det for slags tøv? :wink: Og...jeg fikk denne msg'en i går kveld: 01:45:13 *@.powertech.net) ka fan må et kvinnfolk ha førr å få en fyr som dæ? Såeh.. kanskje det blir dame på meg snart Kan også være det blir en 69 år gammel manne-gris i tettsittende spandex på deg? :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Kan også være det blir en 69 år gammel manne-gris i tettsittende spandex på deg? :wink: Neida...kjenner dama personlig og stygg er ho ikke Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jaha? Hva må en dame ha da? :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jaha? Hva må en dame ha da? :wink: God personalitet og ikke være bimbo/sos... D er i allefall mine krav.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jaha? Hva må en dame ha da? :wink: Hun må være svensk. De rager himmelhøyt over norske damer.. Og enda så har de føttene mye bedre plantet i jorden.. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 PeNtA og adawen har dere funnet kjærste? :-? Ja, de kom liksom bare dalende fra oven.. *fnis* Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jaha? Hva må en dame ha da? :wink:Hun må være svensk. De rager himmelhøyt over norske damer.. Og enda så har de føttene mye bedre plantet i jorden.. Jamen de snakker så rart... *se på profil* Heisann, du er jo fra Fredrikstad, da passer det jo bra sammen allikevel, da... :smile: Ja, de kom liksom bare dalende fra oven.. *fnis* Skal de ikke liksom helst gjør det, da? Bare hold hodet hevet og se opp en gang i blandt, så går det meste greit... edit: rotepost Lenke til kommentar
adawen Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Skal de ikke liksom helst gjør det, da? Bare hold hodet hevet og se opp en gang i blandt, så går det meste greit... Ja, det var vel egentlig det jeg gjorde.. det tok hele to år! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Skal de ikke liksom helst gjør det, da? Bare hold hodet hevet og se opp en gang i blandt, så går det meste greit... Ja, det var vel egentlig det jeg gjorde.. det tok hele to år! Er det rart at store deler av ungdomen sliter med nakkeskader Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jaha? Hva må en dame ha da? :wink: God personalitet og ikke være bimbo/sos... D er i allefall mine krav.. Sagt med andre ord: Ei god reim med fjæring i baksetet, god smøring, store støtdempere og uten CPU-styrt tenning - må male som en katt på tomgang. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Sagt med andre ord: Ei god reim med fjæring i baksetet, god smøring, store støtdempere og uten CPU-styrt tenning - må male som en katt på tomgang. Det der hørtes litt ekkelt ut gitt!!! :o Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 /me is teh bunneh nå har jeg lurt i noen dager ... hva betyr det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå