Gå til innhold

funnet kjæreste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok.. jeg skjønner greia med at det er fett hvis jenta svelger og sånn.. men å lære henne til at svelging er et must? wtf?

 

har dere smakt på greiene deres selv eller? med mindre dere vet åssen det smaker og har prøvd dette selv synes jeg dere skal la jenta finne ut hva hu synes det er best.

 

jeg er ikke imot svelging eller noe.. men dere bør vite hva dere snakker om før dere uttaler dere om slikt! så det så :wink:

 

ikke alle jenter liker å få no kroppsvarmt, seigt, slimete,rartsmakende og luktende greier i munnen. og alle synes ikke det er så fett å svelge slikt heller. dessuten blir man helt wierd i munnen! tenk! :roll:

 

Hva er forskjellen på det da (rent bortsett fra konsistens og smak) og på om vi gjør det samme/tilsvarende for en jente..

Noe jeg enda ikke har opplevd at dere ikke nyter hinsides det meste ?? er det da ikke verdt det?

Lenke til kommentar
ok.. jeg skjønner greia med at det er fett hvis jenta svelger og sånn.. men å lære henne til at svelging er et must? wtf?

 

har dere smakt på greiene deres selv eller? med mindre dere vet åssen det smaker og har prøvd dette selv synes jeg dere skal la jenta finne ut hva hu synes det er best.

 

jeg er ikke imot svelging eller noe.. men dere bør vite hva dere snakker om før dere uttaler dere om slikt! så det så :wink:

 

ikke alle jenter liker å få no kroppsvarmt, seigt, slimete,rartsmakende og luktende greier i munnen. og alle synes ikke det er så fett å svelge slikt heller. dessuten blir man helt wierd i munnen! tenk! :roll:

 

Hva er forskjellen på det da (rent bortsett fra konsistens og smak) og på om vi gjør det samme/tilsvarende for en jente..

Noe jeg enda ikke har opplevd at dere ikke nyter hinsides det meste ?? er det da ikke verdt det?

 

forskjellen her er at når gutter slikker ei dame så pleier ikke dama å sprute masse greier inn i kjeften på gutten.. vanligvis.. finnes sikkert damer som gjør det.

og det som kommer ut av dama er såpass lite og over lengre tid at det kan ikke sammenliknes helt synes jeg da..

 

det er ikke greia med munnsex som jeg klagde på.. det var bare det å "lure" ei jente til å svelge sperm liksom..

 

for..liksom.. hm.. greit kom hvis jenter hadde kommet på samme måten som gutter.. at når de kom så spruta de.. men det er det veldig få som gjør.. og gutter slikker vanligvis ikke i seg det som kommer ut når jenta kommer gjør de? ikke på samme måte i alle fall.

Lenke til kommentar
Masse rart

 

Er uenig i alt - bortsett fra det med å lure/tvinge noen. det er fy fy..

 

Tilbake til topic - nei har ikke dame, og nyter hver eneste dag av det..

 

ok.. så når du slikker ei dame spruter hu cum inn i kjeften din, samtidig som du slikker i deg alt du kan få? :roll:

 

hadde det nå vært slik at jenter spruter når de kommer og at gutter da "må" slikke i seg det, så hadde jeg vært enig med deg.. da burde det vært slik at gutten ikke gjore det.. med mindre han likte det..

 

men det er nå vanligvis ikke slik da..

så sammenlikninga mellom det å slikke ei dame og å svelge når en gutt kommer.. den..hm.. blir litt gal.. imo..

hvis du sammenlikner det å slikke ei dame med det å suge en gutt så er jeg enig.. men ikke med det å svelge når gutten kommer.

og som sagt så er jeg ikke imot svelging heller.. så lenge man ikke blir tvingt..

Lenke til kommentar

Mulig det er bare meg som har vært borte i "sjeldne" damer da. men i løpet av en "økt" så er jeg særdeles tilbøyelig til å sammenlikne mengden vi får i oss, med den mengden dere får i dere.. kommer jo tross alt en del ut av dere i løpet av en del minutter.. :yes:

Ikke det at jeg klager, for all del :wink: tvert imot.. og nei man lar selvfølgelig ikke noe gå til spille nono.gif

Lenke til kommentar
Mulig det er bare meg som har vært borte i "sjeldne" damer da. men i løpet av en "økt" så er jeg særdeles tilbøyelig til å sammenlikne mengden vi får i oss, med den mengden dere får i dere.. kommer jo tross alt en del ut av dere i løpet av en del minutter.. :yes:

Ikke det at jeg klager, for all del :wink: tvert imot.. og nei man lar selvfølgelig ikke noe gå til spille nono.gif

 

hahaha! nei for all del! kanke sløse slikt! 8)

det er sikkert stor forskjell på damer og, hvor mye som kommer ut og sånn.. jeg har nå heller aldri slikka ei dame.. så jah.. :roll:

 

men! når gutter slikker ei dame så blir det jo blanda ganske godt med spytt? gjør det ikke..

 

men.. ok.. skakke kverrulere mer.. nå! :bgrin:

Lenke til kommentar
Masse rart

 

Er uenig i alt - bortsett fra det med å lure/tvinge noen. det er fy fy..

 

Tilbake til topic - nei har ikke dame, og nyter hver eneste dag av det..

 

ok.. så når du slikker ei dame spruter hu cum inn i kjeften din, samtidig som du slikker i deg alt du kan få? :roll:

 

hadde det nå vært slik at jenter spruter når de kommer og at gutter da "må" slikke i seg det, så hadde jeg vært enig med deg.. da burde det vært slik at gutten ikke gjore det.. med mindre han likte det..

 

men det er nå vanligvis ikke slik da..

så sammenlikninga mellom det å slikke ei dame og å svelge når en gutt kommer.. den..hm.. blir litt gal.. imo..

hvis du sammenlikner det å slikke ei dame med det å suge en gutt så er jeg enig.. men ikke med det å svelge når gutten kommer.

og som sagt så er jeg ikke imot svelging heller.. så lenge man ikke blir tvingt..

 

så smaker det jo møkk der nede hos dere og da

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...