NavStar22 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) xxxxxx: "Noken som vil bli frelst her? " Moderator: "xxxxxx, med IP xxxxxxxxxxxx ( xxxxxxxxxxxxxxx.dialup.online.no ), er bannet fra forumet i 14 år. Han er kanskje voksen nok til å returnere da." Endret 4. november 2010 av MySaviourDied4u2 Lenke til kommentar
NavStar22 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Greit da, ikke morsom nok kanksje. Noen moderatorer som gidder å slette emnet? 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Du burde vell ikke inkludere IP adressen, ettersom at om den er statisk kan han bli et offer på grunn av posten din, sensurer gjerne IPen. EDIT; så nå at det var en 8 år gammel post, har sikkert lite betydning da. EDIT2; om det er noe jeg fant morsomt med tråden er det nok moderators melding: "Skrevet 24. februar 2002 - 14:48 Denne tråden er av innlysende grunner stengt, og vil om kort tid bli slettet. " - Haha https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=16891 Endret 4. november 2010 av Notelitten Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg ser ikke hvorfor noen blir bannet fordi dem vil frelse noen? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg ser ikke hvorfor noen blir bannet fordi dem vil frelse noen? Klikk på lengen, tror grunnen til at han ble bannet var fordi posten bestod av "et bæsj, sniff promp" humor. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Syntes ikke dette gullkornet var noe særlig. Han ble ikke bannet på grunn av den posten der, men alle de andre postene hans. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Litt mistenkelig at et gullkorn om en som vil frelse folk ble postet av en som kaller seg My Savior Died For You Too... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Wtf, ingen har dødd for min skyld. For noe rævpreik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå