Mott Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Heisann. Vurderer sterkt å oppgradere PCen min. Jeg har disse komponeneten fra før: Kabinett, strømforsyning(Corsair 750W), Optisk drev og hardisker. Dette er komponentene jeg vurderer å oppgradere med: Mitt forslag Jeg kommer i hovedsak til å bruke maskinen til hverdagsbruk, mediaavspilling og en del spilling. Jeg drev en del med dette før, men er ikke lenger like oppdatert på hvilken komponenter som passer til hva osv. Planlegger foresten å kjøpe delene fra Amentio. Jeg lurer på hva dere syntes om dette oppsettet, og jeg vil gjerne vite hva dere mener jeg bør forandre på. Morten Arnesen Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Ser ut som et greit oppsett. Skal du overklokke? Du bør velge Corsair A70, Noctua NH-U12P, Corsair A70 isteden. Skal du spiller Phyx spill? Beklager, at det ble 3 svar, men fikk ikke endret første tråden, siden ble hvit og må skrive ting på nytt, utrolig irriterende. Endret 4. november 2010 av tom waits for alice Flettet tre innlegg til ett. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Om du skal gå for ren ytelse + støtte for physX så vil et GTX 470 være et bedre valg. De har redusert prisen til under 2000 kr, og det er en fantastisk deal. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Tenkte ikke å overklokke. Hvor dårlig er den boxed CPU-kjøleren? Hvilken spill støtter PhysX? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 physX bør absolutt ikke være veldig utslagsgivende for valget ditt. Er et par få titler som støtter det, og da er det ganske fett. Feks; Mafia 2, Metro2033 og Batman Dark Ashylum Cryostasis: PhysX on vs. PhysX off (video-comparsion) http://www.youtube.com/watch?v=g_11T0jficE Lenke til kommentar
Mott Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Takk for hjelpen med det. Men tilbake til oppsettet, jeg har fra den gamle PCen min et 8800 GTS grafikkort, vor mye bedre er det grafikkortet jeg har med i min liste? Ellers noen andre synspunkt på oppsettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå