Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan hadde du reagert hvis din partner var tidligere prostituert?

Gjest medlem-1432

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er vanskelig for en kvinne å prostitutere seg over tid uten å bli både kynisk og kalkulerende i forhold til menn. Som en mann vil merke. Derfor trenger hun heller ikke å si noe. Merker han ingenting er det en av to muligheter. Enten er han ikke smart nok og hun er ute etter pengene hans, eller så har hun ikke jobbet med det lenge nok til å bli kynisk.

Endret av festen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvor går grensen på hva man skal dele med partner da. Hva skal man si og ikke si?

Folk har en tendens til å ha fordommer. Det lønner seg ikke å la noen sine fordommer ødelegge et forhold før det har startet fordi du opplyste om noe ingen spurte om, slik at de igjen kunne fortelle det til alle de kjente. Så lenge du har kontroll på at du ikke har noen sykdommer er det heller ikke umoralsk å ikke si noe. Det ville være veldig unaturlig om du sa noe før det var kommet flere mnd inn i forholdet.

Endret av festen
Lenke til kommentar

Hvordan hadde du reagert hvis du fant ut at din partner var tidligere prostituert? Mener du at fortid er fortid, eller ville du aldri sett på den personen med samme øyne igjen? Kunne du ha vært i et forhold med noen som har den bakgrunnen?

Det kommer selvfølgelig ann på hvordan jeg hadde funnet ut av det. Hadde hun fortalt det selv, på et naturlig tidspunkt (sann cirka rundt den tiden forholdet begynner å få en viss aura av å være seriøst. Og man har utøvd sikker sex før det.) Så tror jeg at jeg ikke ville hatt noen problemer med det. Jeg hadde sannsynligvis blitt overrasket og ville ha trengt en stund på å fordøye det, men tror ikke det er noe som ville preget forholdet med mindre hun hadde hatt problemer med det på noen måte (for eksempel dårlig selvfølelse osv.)

En slik opplysning ville nok ha endret hvordan jeg så på henne uansett ja. Men det er ikke nødvendigvis negativt. Det er snakk om noe har spillt en stor rolle i livet til en person du er glad i, og å se bort fra det er både vanskelig og usunt. Men det faktum at hun hadde vært prostituert tidligere ville ikke i seg selv gjort at jeg ble mindre glad i henne nei. (Regner med at det er det du egentlig vil ha svar på.)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...