Gå til innhold

slitsomt

zdenso

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Har aldri sett maken. Trodde jeg kunne få vite noe mer om erfaringene folk har med DHD men istedenfor så er det bare klaging og syting i forhold til Netcom og andre. Alt bare dreier seg om sporingsnummer, har den kommet, nei ikke nå, jeg klarer ikke å vente, kjøper i byen, jeg avbestiller, ubekreftet dato osv. osv. Så slitsomt å så barnslig bare å høre om disse desperate utsagn. Det høres av og til ut som om det dreier seg om liv og død. Dere fleste av dere har hatt og eller har gode mobiler så hvorfor så mye mas? dere bør opprette en egen klage tråd som har bare med klaging å gjøre på sporing, netcom osv. Bare vent mobilen kommer når den kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittel?

Som du sikkert har sett, er det jo allerede en tråd for akkurat det du etterspør, en som går på erfaringer, tips og triks. Her er en hurtiglink.

Selv venter jeg på stadig utsatte Desire Z, men har all forståelse for den frustrasjonen som har drevet den originale HD-tråden. Uakseptabel kundeservice fra to store norske selskap. Selv om du ikke er spesielt interessert i smarttelefoner, er det kanskje andre ting du er særlig interessert i? Hadde du vært like tålmodig hvis det var en av dine store interesser som tilsynelatende helt uten grunn ble utsatt en 12.-del av sin livslengde? Om den nye bilen aldri kom, og hver gang du ringte, fikk du beskjed om at "joda, den kommer helt garantert i morgen", evt. "nei, den bilen aner vi ikke hvor har blitt av... kanskje neste år."?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...